Maj 25, 2019, 05:23:02 am

Autor Wątek: gięcię półwałków  (Przeczytany 167 razy)

Offline na_forum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 319
    • Zobacz profil
gięcię półwałków
« dnia: Maj 15, 2019, 18:32:38 pm »
Muszę uzupełnić ubytki w ornamentach z półwałków (dosyć cienkie).
Ale niestety  muszą być powyginane w fale i łuki tworzące kąt prosty.
Jak na listwach o przekroju prostokątnym stosowałem moczenie i nacinanie by zrobić łagodny łuk, to zdało to egzamin, ale nie było idealne.
A tutaj muszę zrobić ekstremalne gięcia.
Wydaje mi się, że para wodna raczej się nie sprawdzi.

Jakieś rady??

Offline tomekz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 5053
    • Zobacz profil
Odp: gięcię półwałków
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2019, 21:22:21 pm »
`Parowanie wydaje się najlepsze ze  sposobów --- musisz spróbować

Offline na_forum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 319
    • Zobacz profil
Odp: gięcię półwałków
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2019, 18:34:36 pm »
`Parowanie wydaje się najlepsze ze  sposobów --- musisz spróbować

Moczone dobę, parowane w komorze około 30 min i nic. Pęka przy ostrożnych próbach gięcia do 90 stopni.

Offline tomekz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 5053
    • Zobacz profil
Odp: gięcię półwałków
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2019, 18:47:13 pm »
Za mało danych  by rozwinąć  temat  . ( zdjęcia  , szkice , rysunki , wymiary , jaki sposób  gięcia   itp )