Lipiec 21, 2018, 23:15:24 pm

Autor Wątek: Pomieszczenie do oswietlenia.  (Przeczytany 2960 razy)

Qiub

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 10, 2017, 21:08:58 pm »
Malowanie na jasny kolor ścian i sufitu powinno pomóc, nawet jeśli światło pada w dół.
No i to zapomnialem skomentowac...

DUPA SRALA ;D  jesli farba jest matowa ma zupelnie inny wspolczynnik odbijania swiatla niz blysk, a i tak blysk tez predzej czy pozniej sie zagnoi. Sprawdzalem na starym warsztacie. Specjalnie mialem farby techniczne, polysk! Po pol roku zawalone kurzem i swiatlomierzem sprawdzalem - spadek 50%. Nie ma cudownego rozwiazania nawet na odbicie powierzchniowe.


Wiem do czego cumbajszpil zmierzal i bardzo dobry tok myslenia, jasny kolor scian pomaga... ale tez od czasu do czasu trzeba sciany przetrzec chociaz wydaja sie czyste. Pyl z drewna czy wiora to przekurestwo

kozio

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 10, 2017, 21:23:32 pm »
Qubik nie mądrzyj się bo Cię przestaną lubić...  ;)

Zamówiłem te z olx.

Qiub

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 10, 2017, 21:31:34 pm »
Czy powiekszyły by efekt świetlistości w pomieszczeniu?
widzialem taka folie alu naklejali wogol lamp, szkla sie raczej nie uzywa bo problem z czyszczeniem... a nikomu sie nie chce ;D
Qubik nie mądrzyj się bo Cię przestaną lubić...  ;)
i tak mnie nie lubia ;D

kozio

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 10, 2017, 21:59:36 pm »
To może nie będą kamienować ;D

Offline radi198822@wp.pl

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 95
    • Zobacz profil
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 10, 2017, 22:49:50 pm »
Czyli jak dobrze licze powinno byc 10 lamp plus dwie dodatkowo czyli powinienem zalozyc 12 szt. Kozio pospieszyles sie. Takie lampy to byl przyklad. Mam kumpla ktury takie zalatwia w granicach 20u zlotych. Bardzo je zachwala. Zalozenie tematu wzielo sie z tad aby sprawdzic opinie na ten temat.

kozio

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 10, 2017, 22:52:18 pm »
Czyli musisz mi stówkę oddać.

Offline krzyś48

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4581
    • Zobacz profil
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 11, 2017, 09:31:55 am »
i tak mnie nie lubia  ;D
Kto ???
gdzie ???
kiedy ???
pokaż palcem :P
A w zasadzie to każdy ma wady,ale trzeba nad nimi pracować ???
Używanie wad z premedytacją,uwalnia np.we mnie,falę wzburzenia  ::) :o
I nie przemawia do mnie,jestem taki to a taki,i nie będę się starał dążyć do doskonałości 8)
Miłego dnia :)


Offline jasiop

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 498
    • Zobacz profil
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 11, 2017, 20:27:17 pm »
A ja jestem na razie cały czas za stosowaniem tradycyjnych świetlówek 36W ...
Koszt podwójnej oprawy (z zasilaczem elektronicznym) to ok 45 zł, "markowa", dobra świetlówka to ok 9-10 zł
Dotąd nie spotkałem tych tańszych LED-ów o porównywalnej wydajności jak "zwykła" świetlówka ...
Jasio P - Rzeszów

kozio

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 11, 2017, 21:02:32 pm »
Przyszły i coś tam świecą. W przyszłym tygodniu postaram się je podłączyć.

Offline radi198822@wp.pl

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 95
    • Zobacz profil
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 11, 2017, 21:06:21 pm »
Szybko. A @kozio jakie masz wymiary pomieszczenia?

Offline radi198822@wp.pl

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 95
    • Zobacz profil
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 11, 2017, 21:15:07 pm »
Aaa ktos pisal o swietlowkach led z g13 w granicach 8-10 zl sa te najtansze a firmowki osram lub philips to juz 20 zl w gore cena za szt.

kozio

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 11, 2017, 21:36:54 pm »
Główne pomieszczenie ma 6x10.
Chce tam podłączyć 10szt. Po 4szt na bokach i 2szt nad stołem na środku.

Qiub

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 11, 2017, 23:15:46 pm »
A ja jestem na razie cały czas za stosowaniem tradycyjnych świetlówek 36W ...
Koszt podwójnej oprawy (z zasilaczem elektronicznym) to ok 45 zł, "markowa", dobra świetlówka to ok 9-10 zł
Dotąd nie spotkałem tych tańszych LED-ów o porównywalnej wydajności jak "zwykła" świetlówka ...

Gazowki sa wycofywane w calych USA, powod? Jesli masz miernik zaklocen elektromagnetycznych to sprawdz z metra jak wala falami :D

Wiem ze koszt gowniany ale jednak u mnie padlo na ledy... ja wiem... po chuj tyle wydalem... i tak zdechne na nowotwor, grype, angine albo mnie TIR wezmie na maskownice ... jednak wole swoja agonie przedluzyc ;D

Jest jeszcze jedna kwestia, na pewno z gazami juz nieco wyprocowanymi mozna sie spotkac z migotaniem. Wali po oczach i leb w niektorych  wypadkach boli. W tym temacie niech fartuchy sie wypowiedza bo lepiej ogarna tlumaczenie czemu tak jest.

Koszt jest mniejszy duzo niz ledow i to jest w zasadzie ich niepodwazalny plus. Tutaj Jasiop dobrze pisze ze za gowniane pieniadze mozna to kupic i w cenie 1/3 ledow oswietlic cale pomieszczenie... cos za cos niestety.

Offline jasiop

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 498
    • Zobacz profil
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 11, 2017, 23:28:50 pm »
Jesli masz miernik zaklocen elektromagnetycznych to sprawdz z metra jak wala falami :D
tak z ciekawości - o jakim mierniku mówisz ?
Jasio P - Rzeszów

Nożyk

  • Gość
Odp: Pomieszczenie do oswietlenia.
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 12, 2017, 07:10:31 am »


Gazowki sa wycofywane w calych USA, powod? Jesli masz miernik zaklocen elektromagnetycznych to sprawdz z metra jak wala falami :D

To wina zasilaczy impulsowych. Wszystkie przetwornice sieją syfem po sieci i do okoła, a tanie chińskie Ledy to już porażka.


Wysłane z korniszona