Grudzień 12, 2018, 17:24:55 pm

Autor Wątek: Regulamin Forum DiD - 09.12.2014  (Przeczytany 7072 razy)

Offline JarekO

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2119
  • Centrum dowodzenia
    • Zobacz profil
    • Domidrewno.pl
Regulamin Forum DiD - 09.12.2014
« dnia: Kwiecień 12, 2013, 23:29:48 pm »
  • Forum to miejsce przygotowane specjalnie dla Użytkowników portalu Domidrewno.pl, służące wymianie poglądów i opinii, prowadzeniu dyskusji, dzieleniu się doświadczeniami na zagadnienia tematycznie związane z portalem.
  • Aby dodawać swoje wypowiedzi na Forum należy się zarejestrować wypełniając formularz rejestracyjny, akceptując Regulamin Forum oraz wyrażając zgodę na otrzymywanie mailingu reklamowego.
  • Rejestracja jest dobrowolna i bezpłatna.
  • Krok kolejny to wpis w dziale http://forum.domidrewno.pl/przedstaw-sie-na-did/. Kilka słów o sobie w zupełności wystarczy, a innym forumowiczom zdecydowanie pomoże to odnaleźć na forum snycerza, tartacznika, operatora CNC itp.
  • Po zalogowaniu się, użytkownicy mogą umieszczać zdjęcia i korzystać z innych funkcji Forum. Każde zalogowanie się na stronę portalu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Forum przez Użytkownika.
  • Wszystkie informacje, umieszczone na Forum będą przechowywane w bazie danych Domidrewno.pl i będą stanowić własność wszystkich użytkowników Forum. Informacje te nie będą podawane bez zgody użytkownika żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże administracja portalu nie będzie ponosić odpowiedzialności za ewentualne nielegalne (hakerskie) pozyskanie tych danych.
  • Użytkownik, który zrezygnował z uczestnictwa na Forum, nie może żądać, aby jego posty zostały usunięte .
  • Domidrewno.pl nie ponosi odpowiedzialności za merytoryczną wartość i treść wypowiedzi oraz zawartość zdjęć Użytkowników na Forum oraz relacje między użytkownikami.
  • Domidrewno.pl ma prawo do tworzenia działów, w których zawartość merytoryczna będzie uprzednio akceptowana.
  • Domidrewno.pl. nie redaguje wypowiedzi zamieszczanych na Forum, ale zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi (w całości bądź w części), które:
    - naruszają przepisy prawa; dobre obyczaje, normy moralne, obrażają godność lub naruszają dobra osobiste innych osób lub przedsiębiorstw, popierają poglądy propagujące dyskryminację rasową , etniczną, ze względu na płeć, wyznanie i inne; są wulgarne, zawierają treści pornograficzne,
    - naruszają prawo autorskie,
    - są reklamami lub promocją działalności gospodarczej własnej lub obcej, zawierają negatywne opinie o innych firmach. Dotyczy to też nick'ów, emblematów, podpisów. Zezwala się na umieszczenie adresu swojej strony WWW we własnym profilu lecz zabrania się umieszczania adresu swojej strony WWW oraz innej formy reklamy w miejscu przeznaczonym na podpis.
    - zawierają treści nie będące tematycznie związane z portalem lub treści przypominające komunikaty i ogłoszenia, bądź są tematem niemerytorycznym lub zamieszczanym wielokrotnie,
    - uniemożliwiają lub w znacznym stopniu utrudniają możliwości korzystania z portalu innym użytkownikom.
  • Rozpoczynając dyskusję na nowy temat (dokładnie formułując jego tytuł), dany wątek należy umieścić we właściwym dziale Forum, nie powtarzając treści/tematów zamieszczonych już wcześniej na Forum.
  • Uprasza się o jak najprostszą formę edytowania treści (bez zbędnych ozdobników, kolorów i znaków).
  • Jeżeli odpowiadamy na ostatni post w temacie to nie cytujemy go wcale, a cytując czyjąś wypowiedź ograniczamy się do jak najmniejszego jej fragmentu.
  • Opcja edycji własnego wpisu jest aktywna TYLKO przez 10 minut od momentu wysłania wpisu. Późniejsza edycja nie jest możliwa.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2014, 00:57:43 am wysłana przez JarekO »
----------------------------------------
Pozdrawiam
Jarek