Czerwiec 25, 2018, 07:48:59 am

Autor Wątek: Piła taśmowa 250W vs 350W  (Przeczytany 578 razy)

Offline orb

• Nagroda :)
  • Sr. Member
  • *
Piła taśmowa 250W vs 350W
« dnia: Styczeń 27, 2018, 15:55:33 pm »
Witam,

Pytam jako laik, ponieważ w temacie pił taśmowych nie mam żadnego doświadczenia. Szukam takiej małej za 450-500 zł dla amatora, głównie do wycinania jakichś zaokrągleń w deskach, płytach wiórowych, cięcia dosyć cienkich tworzyw, czasem wykonania połączenia na czop, itp. - podsumowując nie będą to bardzo grube/twarde materiały. Czy pomiędzy piłami o takiej mocy znamionowej wyczuwalna jest realna różnica?

Na oku mam dwie:
- Titan TTB705BDS (z Anglii, gwarancja tylko 10-dniowa rozruchowa), moc 350W, blat - odlew aluminiowy, opinie na zagranicznych sklepach całkiem niezłe.
- Cormak HBS 200, (z PL, gwarancja 2 lata), moc 250W, blat - odlew aluminiowy, opinii za bardzo nie znalazłem.

Trzecią jest Scheppach HBS20, jednak blat z blachy nie budzi mojego zaufania, dlatego pewnie nie zdecyduje się na nią.

Wiem, że są mocniejsze konstrukcję za większe pieniądze do zastosowań bardziej profesjonalnych, ale piłka nie będzie mi służyła do rozciania grubych dech, tylko prac bardziej modelarskich, jeżeli mogę tak to określić. Ciekawi mnie też co w takich piłach najszybciej wysiada?

Offline stachmiesz

• Hero Member
  • Lajf is brutal end ful of zasadzkas
Odp: Piła taśmowa 250W vs 350W
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 27, 2018, 16:17:43 pm »
Taką małą meeca miał Spec. Zobacz na stronie Juli ile miała mocy i zaputaj Speca jak sobie radziła

Offline djaworek

• Sr. Member
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 27, 2018, 16:57:00 pm »
Różnica jest ale to mało istotne bo żadną nie pogonisz z robotą tylko trzeba wolno. Wszystkie mają goowniano rozwiązane elementy do regulacji. Da się je jakoś ucywilizować ale tylko do pewnego stopnia. Ze względu na małą moc duże znaczenie ma jakość taśmy. Założy się dobrą i robota idzie.