Listopad 17, 2018, 01:19:36 am

Autor Wątek: Antresola dla Dziecka/bed bunk for children.  (Przeczytany 434 razy)

Offline adaskoadam

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Antresola dla Dziecka/bed bunk for children.
« dnia: Październik 01, 2018, 11:33:22 am »
Witam,

Jestem nowy na forum...I chciałbym zaprezentować  jeden ze swoich produktów chwilowej euforii ^_^ bo jak coś robię to kiedy mam olśnienie.. tak na freestyle bez planów na spontana.. ^_^ wiem ze to możne być  złe podejście do sprawy ale planuje tylko jak robię pergole.. lub dach ^_^.Chce podkreślić ze to mój pierwszy raz  kiedy zrobiłem takie łózko jak i produkt w okolicy mebla ^_^ do pokoju.

Antresola zainspirowana była kolorem mebelków  z IKEA które kupiła moja zona... wiec postanowiłem pobawić się sosna ^_^... materiał miękki ale jasny...i pasował dokładnie pod kolor.

Wymiary antresoli są pod materac 180cmx80cm wysokość 2m
Materiał jaki użyłem to
kantówki :60mmx60mm 4x  oraz 55mmx40mm 2x, deski:145mmx30mm 6x ,40mmx30mm 2x.
Śruby 140mmx8m z podkladkami 22 mm 18x no i wkręty do drewna 50mmx5m  24x
Kolki do drewna fi10 kolo 40 szt


Mimo iz na zdjęciu wygląda na wykończone brakuje koloru lub impregnacji wiec tu potrzebuje pomocy/rady. Chciałbym zatrzymać kolor drewna  jednak nadać trochę połysku myślałem o jakimś oleju możne wosku coś co podkreśli słoje ale ich nie przykryje jak to robi lakier.Z racji mojego braku doświadczenia w tej dziedzinie zdam się na  jakieś fajne pomysły odnośnie marek i produktów proszę pisać zastosuje i zamieszczę zdjęcia efektu końcowego

Następnie mam  mały luz na łóżku mimo śrub na na łączeniach  sadze iż to wina: braku wystarczającej ilości desek poprzecznych u podstawy łóżka ,wysokości łózka lub  drewna bo miękkie... Nie jest to meczące jednakże z czasem możne to rozluźnić stanowczo konstrukcje...wiec możne zastosować wsporniki  ukośne na tylnej ściance i bocznych? aby to stanowczo wyeliminować?

Dzięki za rady porady ..

Offline DMariusz

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 221
    • Zobacz profil
Odp: Antresola dla Dziecka/bed bunk for children.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 12, 2018, 10:50:14 am »
Jak ze stabilnością? Ja robiłem bardzo podobne, ale strasznie trzeszczało jak młody sie wiercił (11 lat).

Finalnie przykręciłem dwie nogi do ściany i jest super.