Czerwiec 24, 2018, 22:20:26 pm

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Przedstaw się na Domidrewno / Bogdan
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdan7113 dnia Dzisiaj o 22:16:15 »
Hej !
Pozdrawiam wszystkich ! Mam na imię Bogdan. Jestem inżynierem budowlanym - zajmuję sie projektowaniem konstrukcji. Obróbka drewna to moje hobby. Mam zamiar lepiej  wyposażyć swój warsztat i będę potrzebował porady bardziej doświadczonych Kolegów . Pozdrawiam
2
Przedstaw się na Domidrewno / Odp: Wojtek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lirorobert dnia Dzisiaj o 21:02:11 »
A już myslałem ze nie IT.
Witam na forum.
3
Przedstaw się na Domidrewno / Wojtek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez irvi dnia Dzisiaj o 20:27:50 »
Hej!

Z tej strony Wojtek. Drewnem interesuję się od niedawna, a teraz dodatkowo przydarzyła się okazja, by robić konkretne rzeczy - z żoną kończymy budowę naszego domu i zarówno niektóre aspekty wykończeniówki, jak i "architekturę" ogrodową wykonujemy (czy raczej: planujemy wykonać) sami (żona dała się namówić na zakup narzędzi + pracę własną, więc trochę "zabawek" już skompletowałem).

Z wykształcenia inżynier mechanik (robotyka), z zawodu inżynier oprogramowania; pracuję w domu, zdalnie dla korporacji z USA. Województwo pomorskie, okolice Kartuz.

Będę zadawał naiwne pytania ;)
4
Inne / Odp: łom czy cos lepszego do usuwania gwozdzi?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez elmonarste dnia Dzisiaj o 19:39:48 »
a widzicie ciekawe narzedzia
Pasowaloby cos do wyjmowania czegos mocno wbitego - to Bahco albo stanley moze by sie sprawdzily.
MA ktos z was cos takiego u siebie i moze polecic?
5
Frezarki / Odp: Frezarka do łączenia blatów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mario78 dnia Dzisiaj o 19:37:29 »
Hej
 Frezarkę z trzpieniem 12 mm bo przy 8 nie uzyskasz precyzji,bynajmniej ja tak miałem z moim Perlesem. Na początku frezowałem zgrubnie a później musiałem dosłownie liznąć całość. Pozdrawiam
6
Hyde Park Domidrewno / Odp: matryca do szuflad