Czerwiec 25, 2018, 19:21:30 pm

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Hyde Park Domidrewno / Odp: dowcipy,memy i inne takie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez doktor dnia Dzisiaj o 13:43:53 »
O czym świadczą czarne odrosty u blondynki?
Mózg ciągle JESZCZE WALCZY!
2
Hyde Park Domidrewno / Odp: dowcipy,memy i inne takie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez doktor dnia Dzisiaj o 13:41:37 »
Maz do żony;
-Dlaczego ty mi nigdy nie mówisz kiedy masz orgazm?
-Bo ciebie ciągle niema w domu!
3
Hyde Park Domidrewno / Odp: Fronty kuchenne drewniane z klejonki, pełne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Qbek dnia Czerwiec 24, 2018, 22:59:33 pm »
Nie kumam ???. Nikt z forumowiczów nie robił takich drzwiczek?
4
Przedstaw się na Domidrewno / Bogdan
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdan7113 dnia Czerwiec 24, 2018, 22:16:15 pm »
Hej !
Pozdrawiam wszystkich ! Mam na imię Bogdan. Jestem inżynierem budowlanym - zajmuję sie projektowaniem konstrukcji. Obróbka drewna to moje hobby. Mam zamiar lepiej  wyposażyć swój warsztat i będę potrzebował porady bardziej doświadczonych Kolegów . Pozdrawiam
5
Przedstaw się na Domidrewno / Odp: Wojtek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lirorobert dnia Czerwiec 24, 2018, 21:02:11 pm »
A już myslałem ze nie IT.
Witam na forum.
6
Przedstaw się na Domidrewno / Wojtek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez irvi dnia Czerwiec 24, 2018, 20:27:50 pm »
Hej!

Z tej strony Wojtek. Drewnem interesuję się od niedawna, a teraz dodatkowo przydarzyła się okazja, by robić konkretne rzeczy - z żoną kończymy budowę naszego domu i zarówno niektóre aspekty wykończeniówki, jak i "architekturę" ogrodową wykonujemy (czy raczej: planujemy wykonać) sami (żona dała się namówić na zakup narzędzi + pracę własną, więc trochę "zabawek" już skompletowałem).

Z wykształcenia inżynier mechanik (robotyka), z zawodu inżynier oprogramowania; pracuję w domu, zdalnie dla korporacji z USA. Województwo pomorskie, okolice Kartuz.

Będę zadawał naiwne pytania ;)
7