Wrzesień 25, 2018, 05:56:17 am

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Przedstaw się na Domidrewno / Odp: Dzień dobry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez amigorg dnia Wrzesień 23, 2018, 15:18:05 pm »
Cześć i powodzenia :)
2
Przedstaw się na Domidrewno / Dzień dobry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez janok dnia Wrzesień 23, 2018, 15:07:45 pm »
Cześć, mam na imię Janek i jestem z zawodu inżynierem budownictwa, stolarstwem zajmuję się hobbistycznie. Pozdrawiam serdecznie.
3
Przedstaw się na Domidrewno / Odp: Cześć.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez amigorg dnia Wrzesień 23, 2018, 14:52:44 pm »
4
Przedstaw się na Domidrewno / Cześć.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Drwalhunter dnia Wrzesień 23, 2018, 14:31:35 pm »
Witam wszystkich serdecznie. Mam na imię Piotrek. Z wykształcenia jestem leśnikiem ale pracuję jako drwal. Drewno to moja pasja od posadzenia do wyrobu  ;). Moje hobby to łowiectwo i łucznictwo (również polowanie z łukiem tam gdzie to jest dozwolone).
W temacie przerobu drewna jestem na etapie jego przecierania. Posiadam trak taśmowy. Robię różne drewniane rzeczy od piły łańcuchowej i siekiery. Chcę jednak z racji że latek przybywa, kręgosłupa ubywa, zacząć bardziej fachowo, pracę w suchym drewnie, w suchym i ciepłym miejscu, z mniejszymi ciężarami i gabarytami. Jeśli chodzi o stolarstwo, będę raczej biorcą informacji od Was, natomiast jeśli chodzi o przecieranie trakiem taśmowym, pilarką łańcuchową, ścinkę drzew itp, chętnie pomogę (choć to chyba nie forum w tym temacie). Mieszkam koło Częstochowy.
Pozdrawiam wszystkich.
5
Przedstaw się na Domidrewno / Odp: Cześć jestem Przemek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez amigorg dnia Wrzesień 23, 2018, 09:58:42 am »
Fachowej siły na forum nigdy nie za dużo.
Wstaw do Galerii zdjęcia swoich prac - bardzo lubimy oglądać cudze projekty.
6
Przedstaw się na Domidrewno / Cześć jestem Przemek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez przemek.drzymala dnia Wrzesień 23, 2018, 09:49:15 am »
Witam wszystkich forumowiczów ;)