Październik 21, 2018, 13:04:26 pm

Autor Wątek: Strug ręczny Macallister  (Przeczytany 17099 razy)

Offline Waldi

• Hero Member
  • Praca człowieka uszlachetnia
Strug ręczny Macallister
« dnia: Lipiec 06, 2013, 13:52:03 pm »
Witam! Chciałem napisać w wątku GC Stolarza o strugach made in CHRL bo  temat pokrewny, ale w końcu zrezygnowałem. Niedawno byłem w Castoramie i zobaczyłem strug ręczny MacAllister , przy oglądaniu wyglądał przyzwoicie ,cena dosyć niska i postanowiłem kupić ,mam od dwóch lat kilka elektronarzędzi tej marki i jestem zadowolony, więc i na tym może się nie zawiodę. Nie mam doświadczenia ze strugami ręcznymi więcej pracowałem elekrycznym, poza starym drewnianym po ojcu amatorze  :-[więc moje wnioski może będą nie do końca trafne ale zapewniam że uczciwe. Zacząłem myśleć o strugu od czasu kiedy obejrzałem jak Jarek  śmiga na Veritasie, ja myślałem o Stanleyu ale cena nie wąska a czasu dla stolarki naprawdę brak :( choć to moja pasja ( pięniążki zarabiam na czym innym) więc postanowiłem zacząć od czegoś tańszego w celach szkoleniowych :) I tak pewnej niedzieli (w tygodniu czasu brak) po cichutku ;D wypróbowałem MacAllistera i piszę szczerze , że te osiem dych nie wyrzuciłem w błoto ;ustawienie struga zajęło mi 3-4 minuty i heja na metrowej długości balu sosnowym, wypróbowałem jeszcze na kawałku bukowiny i też nieżle szło niestety nie miałem egzotyku ale amator raczej rzadko się spotyka z nimi. Myślę , że dla amatora to niezły wybór za niską cenę , zawodowcy pewnie się roześmieją ale chyba najważniejsza jest satysfakcja i jakość wykonania nie marka produktu.Pozdrawiam.
Uuuff..  ale się rozpisałem Ps.feler jaki zauważyłem ; brak idealnego kąta prostego między podstawą a boczną ścianką

mily68

• Gość
Odp: Strug ręczny Macallister
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 06, 2013, 14:13:44 pm »