Październik 22, 2018, 01:07:19 am

Autor Wątek: Wiertła do otworów podłużnych  (Przeczytany 2670 razy)

Offline Krystian Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
    • Zobacz profil
Wiertła do otworów podłużnych
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 08:10:51 am »
Mam pytanie gdzie można kupić wiertła do otworów podłużnych do wiertarki poziomej. Widziałem ofertę Felder'a ale cena wysoka -chyba że te normalna cena za takie wiertła?

Offline Krystian Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 09, 2015, 07:25:10 am »
Koledzy pomożecie?

Kilkujadek

  • Gość
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 09, 2015, 08:00:38 am »
Sądzę, że chodzi o jakieś frezy do połączeń wczepowych. Wskaż te wiertła Felder'a, a ktoś może zna ich tańszy odpowiednik.


Offline Pragmatyczny Przemek

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1260
    • Zobacz profil
    • Pragmatyczny
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 09, 2015, 12:21:20 pm »
Czy za porządne wiertło 111 zł to aż tak duzo?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk wiec mogą trafić sie literówki

Offline Krystian Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 09, 2015, 12:23:05 pm »
No właśnie nie wiem bo nigdy takich nie kupowałem .To czy w tych wiertłach stosunek jakość-cena jest dobry?

Offline Pragmatyczny Przemek

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1260
    • Zobacz profil
    • Pragmatyczny
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 09, 2015, 12:26:09 pm »
Nie mam nic feldera ale mysle ze lipy by nie sprzedawali wkoncu firmują to swoją marka


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk wiec mogą trafić sie literówki

Offline Krystian Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 09, 2015, 12:27:57 pm »
No marka jest porządna ale poczekam może  Pan Jarek  wypowie się o tych wiertłach

Offline robson

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1655
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 09, 2015, 19:49:37 pm »
Pan Jarek ;) pokazywał te wiertełka

Offline Krystian Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 09, 2015, 19:54:37 pm »
Wiem że pokazywał oglądałem ten film już dawno. Ale chciałbym żeby teraz się coś wypowiedział jak się one sprawują jak jest z jakością do ceny.

Offline Krystian Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 09, 2015, 20:14:40 pm »
http://pl.feldershop.com/pl/Wiercenie/Narz-dzia-wierc-ce/Wiert-a-do-otwor-w-pod-u-nych-i-widlic/Precyzyjne-frezy-do-widlic.html
I jeszcze znalazłem te na stronie. I to te właśnie były na filmiku. Tylko że te są o wiele droższe. I teraz jaka jest różnica między tymi dwoma typami wierteł?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2015, 20:16:35 pm wysłana przez Krystian Adam »

Offline robson

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1655
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 09, 2015, 20:40:47 pm »
W zasadzie to są frezy :) te drugie wykonane z lepszego materiału ,skoro można użyć do wpuszczania okuć,
jakość obróbki musi być naprawdę dobra .

Offline JarekO

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2098
  • Centrum dowodzenia
    • Zobacz profil
    • Domidrewno.pl
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 09, 2015, 21:04:45 pm »
Kiedyś robiłem nimi bardzo głębokie wybranie - podstawka pod młynki:



Max głębokość, wyszła perfekcja ;) Zakup trafiony w 100%
----------------------------------------
Pozdrawiam
Jarek

Offline Krystian Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 10, 2015, 07:59:19 am »
A te tańsze będą o wiele gorsze?

Offline JarekO

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2098
  • Centrum dowodzenia
    • Zobacz profil
    • Domidrewno.pl
Odp: Wiertła do otworów podłużnych
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 10, 2015, 12:38:52 pm »
Będą delikatniejsze i szybciej je stępisz. Uważałbym też żeby ich nie katować bo się rozhartują.
----------------------------------------
Pozdrawiam
Jarek