Styczeń 20, 2018, 03:45:32 am

Autor Wątek: Wyrzynarka włosowa z odzysku  (Przeczytany 535 razy)

Offline raven

• Sr. Member
Wyrzynarka włosowa z odzysku
« dnia: Październik 11, 2017, 08:09:58 am »
Dostałem ostatnio wyrzynarkę włosową i chciałem ją odnowić, i zostawić sobie w warsztacie. Nie znam się na tym temacie, bo nigdy tego nie używałem. Niestety nie ma do niej brzeszczotów.  Możecie spojrzeć na fotki, czy to mocowanie jest kompletne? Jakie brzeszczoty mam kupić do tego sprzętu?

Offline noprofi_semi

• Sr. Member
  • Gwóźdź wystaje, chwytaj za młotek.
Odp: Wyrzynarka włosowa z odzysku
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2017, 08:18:35 am »
http://allegro.pl/dedra-ded77621-brzeszczoty-wlosowe-do-ded7762-5szt-i6840322919.html brzeszczoty mniej więcej w takim stylu. Można je kupić w każdym markecie i necie bez problemu. Co do kompletności napędu to zdemontuj tą blachę z pierwszego zdjęcia, która jest pod stolikiem, zobaczysz tam napęd i drugi z uchwytów do mocowania brzeszczotu.

Offline m_kola

• Hero Member
  • .
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2017, 08:18:58 am »
Górne mocowanie jest OK z tym, że to jest tylko na brzeszczoty z przetyczką. Pokaż jeszcze dolne mocowanie.
Zastanawia mnie tylko ta maksymalna wysokość cięcia 22mm bo przecież standardowy brzeszczot ma około 130mm co daje (np w Proxxonie) około 50mm wysokości cięcia.
Chyba, że mowa tu o skoku 22mm to OK.
#aa0022

Offline raven

• Sr. Member
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 11, 2017, 09:11:53 am »
Kola, ja to rozumiem tak, że możesz na niej ciąć materiał o max grubości 22mm.

Później zrobię zdjęcia dołu. Tymczasem powiedzcie, czy macie jakieś ulubione brzeszczoty? Wiem, że są jakieś o przekroju okrągłym, z zębami w górę, w dół itp. Które dają najczystsze cięcie?
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2017, 09:14:25 am wysłana przez raven »

Offline m_kola

• Hero Member
  • .
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 11, 2017, 09:24:37 am »