Lipiec 21, 2018, 00:19:19 am

Autor Wątek: Otwory w drabinie  (Przeczytany 381 razy)

Offline lukihi

• Newbie
  • *
Otwory w drabinie
« dnia: Maj 20, 2018, 11:41:43 am »
Witam, produkuje drabiny drewniane na małą skalę, mój sprzęt ma powyżej 45 lat. Pracuję w większości na maszynach firmy Jaroma. Nie jestem stolarzem ale jakoś daję sobie radę i posiadam atest na drabiny. Przeszukuję internet od dłuższego czasu aby poprawić jakość otworów w drabinie pod szczeble. Obecnie otwory robię na maszynie KOFAMA typ DELA maszyna łańcuchowa. Otwory robię na wylot następnie kleje i dodaje klin. Otwory robię pojedynczo przesuwając deskę.  Czy zna ktoś maszynę którą np mogłaby robić otwory jednocześnie od 4-10 miejscach i np nie na wylot. Z góry dziękuję za pomoc.

Offline JarekO

• Administrator
  • Hero Member
  • Centrum dowodzenia
    • Domidrewno.pl
Odp: Otwory w drabinie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 20, 2018, 14:21:02 pm »
Może są jakieś dedykowane maszyny, ja tu bym widział frezarki bo one stawiają mało oporu w czasie tworzenia gniazda. Może tomekz coś podpowie
----------------------------------------
Pozdrawiam
Jarek

Offline skraburski

• Full Member
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 20, 2018, 16:43:48 pm »
Wpisz w google hasło WIERTARKA WIELOWRZECIONOWA

Offline JarekO

• Administrator
  • Hero Member
  • Centrum dowodzenia
    • Domidrewno.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 20, 2018, 18:07:23 pm »
WIERTARKA WIELOWRZECIONOWA

Taką wiertarką nie zrobisz gniazd, chyba że będziesz wiercił otwory i dłutował... ale to robota bez sensu. Myślę, że bez problemu to jest do wykonania na - 3 frezarki z frezem palcowym, stolik i zderzaki.
----------------------------------------
Pozdrawiam
Jarek

Online amciek

• Full Member
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 21, 2018, 22:16:52 pm »