Marzec 29, 2024, 06:44:10 am

Autor Wątek: Prosze o pomoc w wyborze kompresora  (Przeczytany 30908 razy)

Offline spaceda

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 65
  • think!
    • Zobacz profil
Prosze o pomoc w wyborze kompresora
« dnia: Maj 02, 2016, 10:22:57 am »
Szanowni,

do tej pory radzilem sobie przy małych projektach (bo mialem czas i nie bylo ich duzo) walkami i pedzlami.
Teraz czas na konkrety.

Bardzo Was prosze o pomoc w wyborze kompresora glownie do lakierowania drewna - i raczej nie sa to duze powierzchnie - stól, ława, stolik itp.


Przekopalem sie przez caly watek pneumatyczny...ale
Poniewaz jestem laikiem jesli chodzi o lakierowanie pistoletem z kompresorem a stan mojej wiedzy o kompresowarch , pistoletach, reduktorach i wężach choć wzrosl od wczorajszego wieczora o kilka tysięcy % to i tak nijak sie ma do Waszego doświadczenia.

to podstawowe pytania:
- czy 24 czy 50 l?
- czy 2 tloki czy jeden?
- 8 bar czy 10 bar?
- efektywny litraż na wyjściu?

Lakier zazwyczaj będzie gęstszy i pistolet dobralem lvmp 1,8mm ale tez patrze na lvlp - pytanie czy wydajnosc bedzie ok przy takim pistolecie? - moze lepiej zainwestowac w pistolet o mniejszym zapotrzebowaniu na powietrze niz pakowac sie w mocny kompresor - tym bardziej ze miejsca nie mam za duzo.

wynalazlem takie modele i tu prosba o Wasz wybór:
1. http://allegro.pl/kompresor-olejowy-50l-sky50-v2-maktek-gratis-i5597294317.html
2. http://allegro.pl/kompresor-sprezarka-50l-zestaw-lakierniczy-berhard-i6121089837.html
3. http://allegro.pl/stanley-kompresor-olejowy-sprezarka-50l-akcesoria-i5318335036.html

bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi
Dzieki!
Zbyszek

ps. wlasnie zabieram sie za finisz stolika i dlatego chcialbym go ogarnac pistoletem

Offline krzyś48

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 4576
    • Zobacz profil
Odp: Prosze o pomoc w wyborze kompresora
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2016, 11:54:40 am »
Napiszę jak to było u mnie -przydał by się kompresor.