15 Październik 2024, 20:57:20 czas Polski

Autor Wątek: Altana ogrodowa  (Przeczytany 8458 razy)

Offline suchy_5

Altana ogrodowa
« dnia: 28 Grudzień 2020, 17:23:58 czas Polski »
Hej koledzy po raz kolejny chciałbym prosić o pomoc przy budowie altany ogrodowej. Latem dostałem ściętych 6 sztuk bel olchowych o średnicach od 250mm do 310 mm, z tego materiału zrobię słupy pionowe. Na zdjęciach przedstawiam wymiary altany którą sobie zaprojektowałem w wolnym czasie, jestem laikiem jeżeli chodzi o drzewo dlatego chciałbym pomocy od doświadczonych fachowców. Niedawno zakupiłem ukośnice holzmana , w moim warsztacie posiadam frezarki górnowrzecionowe oraz wkrętarki udarowe więc myślę że sprzętu wystarczy żeby zrealizować ten projekt. Na jednym z zdjęć proszę o pomoc w celu wykonania łączeń belek wiążących , kolejnym pytanie to  czy belki 150x150 nie są za duże oraz czy krokwie 100x70 wystarczą .

Offline suchy_5

Odp: Altana ogrodowa
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Grudzień 2020, 17:27:05 czas Polski »
Hej koledzy po raz kolejny chciałbym prosić o pomoc przy budowie altany ogrodowej. Latem dostałem ściętych 6 sztuk bel olchowych o średnicach od 250mm do 310 mm, z tego materiału zrobię słupy pionowe. Na zdjęciach przedstawiam wymiary altany którą sobie zaprojektowałem w wolnym czasie, jestem laikiem jeżeli chodzi o drzewo dlatego chciałbym pomocy od doświadczonych fachowców. Niedawno zakupiłem ukośnice holzmana , w moim warsztacie posiadam frezarki górnowrzecionowe oraz wkrętarki udarowe więc myślę że sprzętu wystarczy żeby zrealizować ten projekt. Na jednym z zdjęć proszę o pomoc w celu wykonania łączeń belek wiążących , kolejnym pytanie to  czy belki 150x150 nie są za duże oraz czy krokwie 100x70 wystarczą .
. Jeszcze dziś wieczorem podeślę dolne mocowanie słupów od ziemi tylko znajdę czas.

Online Lirorobert

• Administrator
  • Hero Member
  • Ocena +2/-0
  • View Gallery
    • Lirorobert
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Grudzień 2020, 19:02:18 czas Polski »
Witam.