Sprawa się zakończyła.
Jak pisałem wcześniej dluta.pl potrzebowały trochę czasu na przyjrzenie się sprawie (ze względów kadrowych - urlopy). Okazało się, że wszystkie kątowniki na magazynie są koślawe. W tym samym czasie dluta zapytaly o opinie producenta (ale nie wiem czy nie dictum
). Odpowiedź była taka:
"Krzywa cześć jest po za płaszczyzną roboczą kątownika i nie ma wpływu na jego pracę". Nie do końca się z tym zgadzam, bo prawie każda krawędź jest lekko zakrzywiona, ale te po za płaszczyzną roboczą są zakrzywione najbardziej.
Niestety zakup robiłem na firmę, więc nie mogłem skorzystać z prawa "zwrotu w ciągu 14 dni", bo przysługuje ono tylko osobom fizycznym. Dluta.pl pozwoliło wymienić mi "wadliwy" towar na coś innego z ich oferty. Niestety wymiana kosztowała mnie przesyłkę w 2 strony (kątownik do nich i nowe rzeczy od nich). Czyli dopłaciłem ~25PLN.
Ale chyba mam pecha, albo jestem zbyt wymagający, bo dłuto które dostałem w zamian z wadliwy kątownik wydaje się mieć krzywo osadzoną rękojeść (nie jest w żadnej osi
). Założe na to oddzielny temat
.