Maj 18, 2024, 08:58:50 am

Autor Wątek: Mój garaż  (Przeczytany 58513 razy)

meridox

  • Gość
Mój garaż
« dnia: Luty 08, 2017, 17:52:27 pm »
W związku z tym że większość was posiada swoje wątki postanowiłem zrobić także mój.
W garażu  zimno wiec troszkę trzeba popracować przy kompie, poza tym czemu ja mogę wrzucać innym w ich wątkach, niech Specu też ma sobie miejsce do wrzucania mi :P
Będę tutaj zamieszczał fotki co tam u mnie się dzieje, a większe projekty będę wrzucał na krok po kroku.
Tutaj będę się was radził w problemach dotyczących swoich realizacji, jestem amatorem i dopiero się uczę wiec wszelkie słowa krytyki i porady mile będą widziane :)

na początek miejsce w które uciekam żeby odpocząć :)

Stół wykonany z sosny na blacie płyta OSB 22mm i na wierzchu panele podłogowe ( może to mało stolarskie ale praktyczne w sprzątaniu ) dół będzie jeszcze zabudowany ale czekam na remont u rodziców skąd po remoncie odziedziczę mnóstwo drzwi i drzwiczek drewnianych z szaf i pawlaczy.
górna nastawka zaś zrobiona z starej skrzyni na pościel z łóżka troszkę zmodyfikowana i dodane suwane drzwiczki żeby nie kurzyć na narzędzia ale zawsze mieć je pod ręką

meridox

  • Gość
Odp: Mój garaż
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2017, 17:59:32 pm »
na pierwszym zdjęciu szafka pod frezarkę i wyrzynarkę, jak się opcieli bede jeszcze do niej robił piłę włosową , proces jej powstawania znajdziecie tutaj   
&t=232s

co do ścisków to kiedyś jeszcze zrobiłem takie o to samoróbki     
&t=70s

oczywiście obowiązkowo piła o której lepiej się nie będę wypowiadał bo szkoda słów
no i kilka szafek na jakieś mniejsze elektronarzędzia i inne duperelki

meridox

  • Gość
Odp: Mój garaż
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2017, 18:05:47 pm »
na pierwszym zdjęciu widać  szlifierkę dyskową , robota własna z nieużywanej szlifierki która tylko kurz zbierała :P  wolny rozruch, 2000W mocy i tarcza 230 mm   a więcej o jej powstaniu tutaj