18 Marzec 2025, 17:31:33 czas Polski

Autor Wątek: Suszarnia do drewna  (Przeczytany 8286 razy)

Offline Tomkat

Suszarnia do drewna
« dnia: 10 Marzec 2016, 18:11:12 czas Polski »
Chciałem poruszyć temat suszarni. Właśnie jestem w trakcie załatwiania formalności na dofinansowanie, które zostało mi przyznane. Jak się domyślacie chce to przeznaczyć na zakup suszarni kontenerowej. Jestem w tym raczej zielony, dlatego chciałbym, abyście polecili mi jakąś dobrą literaturę o suszeniu w suszarniach no i samą suszarnie. Kwota w granicach 20 tyś. Co polecacie ? Może ktoś ma na sprzedaż ?
P.S Przy okazji jaki wilgotnościomierz polecacie ?
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2016, 18:14:33 czas Polski wysłana przez Tomkat »

Offline marek20

Odp: Suszarnia do drewna
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Marzec 2016, 18:42:16 czas Polski »
Dołączam się do pytania stoję przed wyborem suszarni i nic ale to nic nie wiem.

Offline tomekz

• Moderator
  • Hero Member
  • Ocena +64/-7
  • View Gallery
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Marzec 2016, 20:29:12 czas Polski »
Oj  duuuuużo   będziesz  musiał  się  nauczyć  , zanim opanujesz temat. Łatwiej jest  asystować komuś przy tej pracy - ale próbuj .

Offline Tomkat

« Odpowiedź #3 dnia: 10 Marzec 2016, 22:48:40 czas Polski »
Zdaję sobie z tego sprawę. Póki co nie będzie to moje główne źródło dochodu, więc wszystko na luzie. Będę suszył dla siebie. Mam czas na naukę :) Liczę na tutejszą pomoc. W końcu dojdzie się do perfekcji.

Offline Tomkat

« Odpowiedź #4 dnia: 18 Kwiecień 2016, 01:01:53 czas Polski »
Widzę, że temat nie ma wzięcia. Po dłuższych poszukiwaniach i dowiadywaniu się dochodzę do wniosku, że temat suszarnictwa w Polsce jest tematem tabu. Wąska grupa ludzie zajmuje się tym, a ten kto się zajmuje to raczej strzeże swojej wiedzy i nie jest chętny do dzielenia się nią. Ja w każdym razie podjąłem temat. Zakupiłem suszarnię aerodynamiczną, które obecnie są tworzone przez Panów Borkowskich. Jest to nie daleko Krakowa. Suszarnia wygląda tak: