Marzec 29, 2024, 10:17:11 am

Autor Wątek: Prowadnica do połączeń kołkowych  (Przeczytany 8768 razy)

Offline spyx

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Prowadnica do połączeń kołkowych
« dnia: Styczeń 23, 2019, 22:37:44 pm »
Witam
Zabieram się za nowe szafki w kuchni, jestem amatorem, szukam "systemu" który umożliwi mi wygodne i precyzyjne połączenia kołkowe max budżet to 700zł, ale wolałbym się zamknąć w niższej kwocie

Mam taki prosty przyrząd Wolcraft jednak bardzo źle mi się z nim pracuje jak trzeba wiercić z boku krawędzi płyty, może to wiertło z zestawu jest tragiczne, całość mi się strasznie chybota.



Znalazłem takie interesujące rozwiązanie, Power Drill dostępne w kilku szerokościach jednak nigdzie nie jest dostępny (dopiero niby w połowie roku)


Cała ta listwa z Wolcraftu wydaje mi się czasochłonna przy pracy, każdy otwór trzeba przesuwać nie wspominając już że trzeba go ściskami do płyty chwytać, a te stopki wyglądają na plastikowe i nie wzbudzają zaufania


Kolejny przyrząd to prowadnica virtutex jednak jest ona nie przystosowana do płyt 18mm oraz wg opinii żeby sensownie coś porobić trzeba by mieć dwie, no i robi tylko 3 otwory.


Na amazonie mają ciekawe rozwiązania umożliwiające precyzyjne centrowania Dowl-it, ale rozwiązuje ono tylko wiercenie w krawędzi płyty, mamy coś takiego w Polsce?


Interesujący wydaje się także Milescraft Joint Pro, jednak nie mam pojęcia jak z dopasowaniem do płyt 18mm, no i narzekają na jakość wykonania



Najbardziej zależałoby mi na takiej listwie jak PowerDrill którą można za pomocą wbudowanych ścisków przykręcić do płyty (najlepiej od razu pod 18mm), umknęło mi coś dostępne w Polsce?

Proszę o rady, z góry serdecznie dziękuję

Offline zarekl

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 310
    • Zobacz profil
Odp: Prowadnica do połączeń kołkowych
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2019, 06:24:20 am »
Fajny research, przyda mi się także :)