Kwiecień 16, 2024, 19:51:37 pm

Autor Wątek: Prowadnica do biurka w szafie - sztywności prowadnic  (Przeczytany 3777 razy)

Offline Seraphim

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Prowadnica do biurka w szafie - sztywności prowadnic
« dnia: Grudzień 10, 2017, 14:29:26 pm »
Dzień dobry wszystkim!
Jestem majsterkowiczem amatorem  i mam pytanie co do prowadnic. Chciałbym zrobić w szafie sekretarzyk/biurko, które by wyjeżdżało z szafy - szerokość szafy ~100cm (PAX ikeowy). Teraz szukam prowadnicy, która by podźwignęła blat biurka (robiłoby też na klawiaturę i myszkę powierzchnie) i byłaby sztywna w pozycji otwartej, miała blokadę przy pełnym wysuwie. I teraz tak:
-rolkowa - niepełny wysuw, przy głębokości szafy 58cm prowadnica 55cm, a wysuw byłby 43cm, ale ma blokadę.
-kulkowa- pełny wysuw, brak blokady na końcu, wątpliwa sztywność.
Może coś mi poradzicie, którą prowadnice zastosować, może są takie, które spełniłyby oba warunki? - sztywność, pełny wysuw, blokada na końcu?

mily68

  • Gość
Odp: Prowadnica do biurka w szafie - sztywności prowadnic
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2017, 17:51:32 pm »
Dzień dobry wszystkim!
Oj, ale powitanie to w innym dziale. Jak już się "wyspowiadasz" to wtedy pojawią się odpowiedzi na Twoje pytania.

Offline Seraphim

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Odp: Prowadnica do biurka w szafie - sztywności prowadnic
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 12, 2017, 22:21:25 pm »
Sprowiedź była, ale odpowiedzi nadal nie ma :)

Offline Andriu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1062
    • Zobacz profil
Odp: Prowadnica do biurka w szafie - sztywności prowadnic
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 13, 2017, 07:39:53 am »
popatrz na  prowadnice  tandem  z bluma, z obciążeniem do 50 kg.  możesz zrobić taką szafkę z dwoma półkami

kwita

  • Gość
Odp: Prowadnica do biurka w szafie - sztywności prowadnic
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 13, 2017, 09:03:29 am »