30 Kwietnia 2026, 19:28:39 czas Polski

Autor Wątek: Polyboard z wooddesigner.org - projektowanie safek i mebli  (Przeczytany 2239 razy)

Offline degie

Polyboard z wooddesigner.org - projektowanie safek i mebli
« dnia: 14 Lutego 2016, 21:00:31 czas Polski »
Nie znalazłem na forum wzmianki, a może komuś się przyda...
Szukając darmowego programu do projektowania mebli trafiłem na stronę http://wooddesigner.org/ z której można pobrać darmową wersję programu do projektowania mebli Polyboard. Wersja darmowa (konieczna tylko rejestracja) ma trochę ograniczeń, ale projekt (oraz pojedyncze szafki) można zapisywać i wielokrotnie edytować.
Jak by ktoś bardzo potrzebował, to za 10 funtów (czyli ok. 57 zł) miesięcznie można wykupić członkostwo premium, pozwalające na wygenerowanie pełnej dokumentacji dla jednego projektu miesięcznie.
Jest jeszcze pełna wersja, ale to już poważna kasa..

Nie znam się na takich programach, ale w stosunkowo krótkim czasie udało mi się korzystając z Polyboard zrobić projekt szaf biurowych. Zacząłem od zrobienia szkieletu - box, potem dodałem cokół, podzieliłem stałą półką na dwie części a potem dodawałem wg uznania drzwiczki, szuflady i półki.
Niestety w wersji darmowej wymiary niektórych elementów nie są wyświetlane, ale można je sobie wyliczyć na kalkulatorze, a w programie dograć je wizualnie z innymi elementami.
Podchodziłem kiedyś bez powodzenia do Sketchupa, a w Polyboard w dwa wieczory udało mi się zrobić coś (chyba) sensownego.
« Ostatnia zmiana: 07 Września 2024, 13:33:24 czas Polski wysłana przez Lirorobert »

Offline patmos

Odp: Polyboard z wooddesigner.org
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpnia 2017, 19:17:59 czas Polski »