13 Maja 2026, 10:35:00 czas Polski

Autor Wątek: Powitanie  (Przeczytany 1985 razy)

Offline ndriu

Powitanie
« dnia: 10 Września 2017, 23:25:42 czas Polski »
Cześć wszystkim,

mam na imię Andrzej i postanowiłem porzucić status skrytoczytacza i przedstawić się  :) Na co dzień tracę wzrok przed komputerem (pracuję w branży IT), wiosen prawie 38, w wolnych chwilach (których niestety za wiele nie mam) lubię zrobić coś przydatnego przy domu. Ostatnimi czasu mam dwie pasje jeżeli tak można to nazwać - drewno i elektronika :) Wielkich dokonań nie mam, ale chyba największym wyzwaniem było samodzielne wybudowanie wiaty garażowej którą zrobiłem sam od fundamentu po więźbę dachową (pokrycie blachą już odpuściłem :)) Poza tym jakieś drobne rzeczy, w stylu pokrywa na akwarium ze sklejki oraz zabudowy (szafy) do domu z płyty laminowanej. W tematach elektronicznych mogę pochwalić się małą siecią czujników które mierzą temperaturę w różnych miejscach domu i przesyłają odczyty do bazy danych.

Aktualnie staram się ogarnąć narzędzia, tak aby każde miało swoje miejsce. Niestety jak to często bywa, z miejscem nie mam za dużej swobody - mam do dyspozycji garaż w którym też parkuję samochodem (chociaż aktualnie samochód tymczasowo nie ma się gdzie wcisnąć :) ). Ale nie narzekam i szacun dla tych którzy majsterkują w mieszkaniach :) Uzupełniam powoli moje zasoby amatorskimi narzędziami szukając dobrego pretekstu do kolejnych zakupów :)

Nadaję spod Warszawy z okolic Jabłonny. Pozwoliłem sobie na załączonym obrazku przedstawić moją walkę z porządkami :)

Pozdrawiam serdecznie,
Andrzej

Offline krzyś48

Odp: Powitanie
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Września 2017, 23:28:37 czas Polski »
Powitać miło :)

MChObi

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Września 2017, 23:44:07 czas Polski »
Witam Prawie sąsiada

Offline Lirorobert

• Administrator
  • Hero Member
  • Ocena +11/-0
  • View Gallery
    • Lirorobert
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Września 2017, 00:21:55 czas Polski »
pracuję w branży IT
???????