29 Kwietnia 2026, 05:32:53 czas Polski

Autor Wątek: Cześć  (Przeczytany 1087 razy)

Offline Czarnowidz

Cześć
« dnia: 22 Maja 2021, 20:13:51 czas Polski »
Witajcie. Mam na imię Piotrek, mam 25 lat. Ukończyłem technikum przemysłu drzewnego, jednakże wybrałem ten kierunek nie z pasji, a dlatego, że miałem do szkoły "dwa kroki". Obecnie pracuję w branży meblarskiej nieprzerwanie od prawie 5 lat (formatuję płyty meblowe, oklejam, czasem zdarza się, że montuję meble). Pracę wybrałem mniej więcej tak jak szkołę, głównym względem był dystans od miejsca zamieszkania. Nie ukrywam, że praca przy płytach meblowych nie jest czymś co sprawia mi przyjemność, nie czuję abym spełniał się przy tym zawodowo. Jeżeli ktoś dotarł do tego momentu tych "wypocin" to pewnie zastanawia się co ja na tym forum robię. Tutaj następuje przełom tej fascynującej historii. Jakiś czas temu byłem zmuszony zrobić ogrodzenie własnej posesji. Jako że nie jestem zbyt zamożny postanowiłem zrobić płot drewniany (sztachety, żerdzie) wyszło najtaniej.  Materiał kupiłem, jednak nie miałem narzędzi by ten płot skonstruować. Tak właśnie się zaczęło kupiłem podstawowe narzędzia - wkrętarkę, wiertarkę itp itd, a nawet ukośnicę. Budowa tego płotu ku mojemu zdziwieniu była dla mnie naprawdę wielką rozrywką, jak i sam efekt końcowy z którego po dzień dzisiejszy jestem dumny, w końcu odwaliłem kawał dobrej i pożytecznej roboty. Po całym zajściu z płotem zostało mi trochę materiału, postanowiłem zacząć działać coś dalej i tak zacząłem tworzyć swój własny warsztat, który rozbudowuję po dzień dzisiejszy. Na chwilę obecną mam już troszkę elektronarzędzi stolarskich, a drewno i całe stolarstwo to aktualnie moja największa pasja. Mam nadzieję, że ten zapał nie przeminie a będzie jeszcze większy. Zapomniałem dodać, że Pan Jarek również bardzo mnie zainspirował do działania, często w szkole nauczyciel puszczał Pańskie materiały na lekcjach i teraz jestem na bieżąco z poradnikami. Chęci są do nabywania wiedzy stolarskiej, a t