04 Lipca 2026, 12:13:02 czas Polski

Autor Wątek: Cześć Wszystkim,  (Przeczytany 2075 razy)

Offline herbowy

Cześć Wszystkim,
« dnia: 29 Grudnia 2014, 21:52:27 czas Polski »
w dzieciństwie i młodości zajmowałem się trochę "drzewiarstwem", budowałem różnorakie katapulty i takie tam.., dopóki w okresie dojrzewania hormony radykalnie nie zmieniły moich zainteresowań ;). Ostatnio nabyłem stary dom a w pakiecie dostałem ręczną podpróchniałą linie produkcji wina którą (oprócz domu, oczywiście) dla idei własnoręcznie zamierzam odnowić i uruchomić, między innymi przy pomocy rad tego forum. Tak wiec dopełniając warunki pełnoprawnego uczestnika, przedstawiam się. Mam na imię Cezary, mam 33 lata, jestem architektem a z urodzenia opolaninem,lecz drogi zawodowe zaprowadziły mnie do słonecznej Marsylii, gdzie mieszkam i pracuję od kilku lat.

Offline amigorg

• Hero Member
  • Ocena +224/-6
  • Nie kupuj tego, co możesz zrobić sam.
  • View Gallery
    • Maszyny i projekty
Odp: Cześć Wszystkim,
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Grudnia 2014, 22:03:14 czas Polski »
Witaj. Winiarzy chyba u nas nie ma, są za to pszczelarze,  piwosze i wszelkiego rodzaju smakosze. Powodzenia :)

Offline savifoto

« Odpowiedź #2 dnia: 29 Grudnia 2014, 22:14:58 czas Polski »
może będzie wino DID
nie ma rzeczy niemożliwych sa tylko trudne rozwiązania

Offline krzyś48

« Odpowiedź #3 dnia: 29 Grudnia 2014, 22:22:45 czas Polski »
Miło powitać  :)
Będę kibicował w rekonstrukcji sprzętu :P

Offline Keleven

• Sr. Member
  • Ocena +8/-0
  • Bądź sobą. Wszyscy inni są już zajęci.
  • View Gallery
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Grudnia 2014, 22:34:38 czas Polski »
Witam i już czekam na zdjęcia, lubię takie zabytki ;D
Powodzenia
Pozdrowienia z Syreniego Grodu

Offline Woodworking

« Odpowiedź #5 dnia: 30 Grudnia 2014, 19:04:45 czas Polski »
Witamy, witamy :)
Wszystko należy upraszczać na ile to możliwe, ale nie bardziej.

Offline kreczmar

« Odpowiedź #6 dnia: 31 Grudnia 2014, 16:42:25 czas Polski »