12 Czerwca 2026, 15:01:30 czas Polski

Autor Wątek: Jak do odciagu podłaczać worki?  (Przeczytany 3202 razy)

Offline DM

Jak do odciagu podłaczać worki?
« dnia: 18 Lutego 2016, 22:43:24 czas Polski »

Offline sajo

Offline Jureq

Odp: Jak do odciagu podłaczać worki?
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Lutego 2016, 11:15:32 czas Polski »
jeśli nie musi być taki wielki przepływ to najwygodniej kupić gotowca z workiem o ile wcześniej przed turbiną będzie jakiś separator:

jeśli chodzi o ten 6800m3 to za gotowca dopłacasz "tylko" 1850 PLN:

w tym masz: 4 separatory, 8 bawełnianych worków 200l + taśmy zaciskowe, statyw do turbiny, statyw do separatorów i wiadro śrubek do samodzielnego montażu

gotowe worki kupisz za ok. 450, statywy i separatory wystrugasz z drewna sam o ile masz czas na doświadczenia i poprawki - po odjęciu dupereli i materiałów które będą potrzebne do budowy owej konstrukcji zaoszczędzić można ok. 1000 PLN brutto jeśli ma się na to czas :)

Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem ...  ale łatwo się uczę i kiedyś coś ładnego z drewna zmajstruję

Offline DM

« Odpowiedź #3 dnia: 19 Lutego 2016, 16:35:08 czas Polski »
To znaczy mam u siebie takiego.
http://allegro.pl/odciag-wiorow-trocin-pylow-2530m3-h-1500w-fv-hit-i5574168564.html
ODCIĄG WIÓRÓW TROCIN PYŁÓW 2530m3/h 1500W

Sprawował się ok ale teraz kupiłem tą szlifierkę dwuwalcową i ni pietruszki nie pociągnie dosłownie nic.
No i w sumie bym wymienił tylko odciąg albo podłączył w tandem.
Najpierw ten większy pompowałby pył do mojego odciągu... Nie wiem czy to dobry pomysł.

Tylko zostaje z niepotrzebną turbiną i być może zbyt małymi workami do tej dużej.

Offline Jureq

« Odpowiedź #4 dnia: 19 Lutego 2016, 17:24:36 czas Polski »
ta turbina 6800 jest sporo cięższa i gabarytowo większa a do tego średnica wlotu w posiadanym separatorze to jedynie 130mm więc nawet jeśli to jakoś zepniesz to dławisz cały przepływ
moim zdaniem lepiej sprzedać ten mały odciąg w całości niż go przerabiać