05 Maja 2026, 03:21:01 czas Polski

Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 1450 razy)

Offline Wiaderny

• Newbie
  • *
  • Ocena +0/-0
  • ,,Rób to co chcesz robić "
  • View Gallery
Witam
« dnia: 04 Kwietnia 2015, 11:51:27 czas Polski »
Witam nazywam się Radek mam 22 lata jestem studentem 3 roku Logistyki. Moje zainteresowanie drewnem zastało we mnie wszczepione od urodzenia mój tata był stolarzem i siłą rzeczy całe życie mam styczność z drewnem ale niestety nie zdążył mnie wielu rzeczy nauczyć i dlatego szukam informacji w sieci. Chciałbym żeby warsztat tętnił życiem jak dawniej gdy byłem jeszcze mały i taki mój cel. Warsztat to 30mx6m, maszyny są dość stare ale wszystkie sprawne i zrobić można na nich dużo tylko wymagają większego nakładu pracy niż na nowszych.
Jeżeli ktoś będzie potrzebował coś wyheblować, przeciąć, wyfrezować. Zapraszam ( ok. Częstochowy) :)

kozio

• Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Kwietnia 2015, 12:11:48 czas Polski »
Witamy
Z okolicy Częstochowy jest kilka osób więc może nawiążesz kilka kontaktów.
Fajnie że widziałeś ojca w akcji i z pewnością zapadło w pamięć wiele rzeczy jakie i jak robił.
Przepraszam że wygoniłem Cię do tego działu, ale dziw bierze że ludzie nie czytają regulaminu.
Pozdrawiam z Grójca i czekamy na Twoje pierwsze na tym forum realizacje.

Offline krzyś48

« Odpowiedź #2 dnia: 04 Kwietnia 2015, 14:43:51 czas Polski »
Miło powitać :)
Kozio z regulaminem ,to tak jak z instrukcją obsługi ,czytamy na końcu ;) ;D
« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2015, 14:45:49 czas Polski wysłana przez krzyś48 »

Klo

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Kwietnia 2015, 20:11:41 czas Polski »
Witaj kapralu. :)

Offline Morświn

« Odpowiedź #4 dnia: 06 Kwietnia 2015, 01:39:26 czas Polski »
Częstochowianin pozdrawia około Częstochowianina:P

Na pewno Ci się tu spodoba;)

Offline Wióro

« Odpowiedź #5 dnia: 06 Kwietnia 2015, 11:12:13 czas Polski »
Witam i pozdrawiam