13 Czerwca 2026, 09:51:10 czas Polski

Autor Wątek: Cześć :-)  (Przeczytany 1872 razy)

Offline Henry

Cześć :-)
« dnia: 10 Lipca 2015, 11:10:21 czas Polski »
Witam serdecznie wszystkich braci w drewnie. Na co dzień jestem 40-letnim informatykiem, ale w weekendy przemieniam się w szalonego stolarza uwielbiającego produkować wióry. Niestety żeby uzasadnić zakupy sprzętu muszę też czasami zrobić coś z tego co zostaje z produkcji wiórów i oficjalnie się tym chwalić, ale tu chyba mogę się przyznać że wióry są najważniejsze ;-)
Dziecięciem będąc uwielbiałem się bawić strugnicą dziadka z drewnianymi skrzypiącymi imadłami (był rolnikiem i miał domowy warsztat), więc chyba stąd to gdzieś we mnie siedziało, ale dopiero w tym roku zacząłem coś strugać zaczynając od 0 - bo do tej pory mój kontakt z obróbką drewna ograniczał się do zastrugania patyka do pieczenia kiełbasek na ognisku. Zresztą do tej pory większość czasu spędziłem na odtworzeniu u rodziców na wsi warsztatu, bo po dziadku zostały tylko dwa dłuta i nie nadający się już do niczego strug. Nawet jutro będę jeszcze instalować oświetlenie... Więc moje doświadczenie praktyczne liczy się w dniach. ;-)

Dla lepszego przedstawienia się obrazek:

Offline amigorg

• Hero Member
  • Ocena +224/-6
  • Nie kupuj tego, co możesz zrobić sam.
  • View Gallery
    • Maszyny i projekty
Odp: Cześć :-)
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Lipca 2015, 11:46:14 czas Polski »
Witaj. Świetnie się przedstawiłeś, zdjęcie rewelacyjne, trochę sprzętów już widać zrobiłeś. Powodzenia :)

Offline LeszyHandmade

« Odpowiedź #2 dnia: 10 Lipca 2015, 13:21:49 czas Polski »
Cześć kolego. Ej chyba jednak to doświadczenie nie w dniach trzeba liczyć a w latach :) jaskółczy ogon to nie w kij dmuchał, zestaw strugów bogaty, a  strugnica to raczej nie po dziadku tylko sam zrobiłeś  dobrze zgaduje?

Offline krzyś48

« Odpowiedź #3 dnia: 10 Lipca 2015, 14:21:31 czas Polski »
Powitać mi niezmiernie miło :)