01 Maja 2026, 22:03:45 czas Polski

Autor Wątek: Lie-Nielsen Toolworks  (Przeczytany 6453 razy)

sgt_raffie

• Gość
Odp: Lie-Nielsen Toolworks
« Odpowiedź #15 dnia: 01 Marca 2016, 22:34:29 czas Polski »
A ja sobie pozwolę wyrazić swoje zdanie - troszkę "z zewnątrz" bo dopiero zaczynam z drewnem. Nie mogę się powstrzymać - drażni mnie marudzenie.

Kolega robi warsztaty/prezentacje garnków/marketing, czy zwał to jak chcecie. Krzyknął cenę - ma do tego pełne prawo. Jest wolny rynek. Akcja sama się zweryfikuje. Jak będzie miał komplet to znaczy, że za tanio. Jak będzie miał pustki znaczy się za drogo i sam umoczy. Nikt nikomu nie każe jechać. Za cienki jestem żeby być bezpośrednio zainteresowany samymi warsztatami ale pomysł sprowadzania "autorytetów" (cudzysłów nie jest pejoratywnie - nie znam się na ręcznej robocie, ergo "") z za oceanu do Polski super. Próbowałem coś podobnego kiedyś zorganizować (temat szkoleń strzeleckich) i nie jest to prosta i tania sprawa. I opinie były podobne do tych przedstawianych tutaj.

Powiem wam szczerze, że przy 15 miejscach to ja tam średnio widzę "wakacje na hawajach" za tą kasę. Przy koszcie 700 zł to połowa kwoty od ludzi pójdzie na bilety lotnicze z USA (zakładając, że przyleci sam). A gdzie hotel, koszty własne itd (nikt nie przyleci tylko dlatego, że być może sprzeda "zestaw garnków"). Oczywiście nie znam treści umowy między "Domowa Stolarnią" a ww. Panem (i zupełnie mnie ona nie interesuje), ale nie wydaje mi się, żeby realia zaproszenia gościa z zagranicy różniły się między różnymi "branżami" jakoś szczególnie.

Nie chcę wywoływać go...burzy - po prostu nieco mnie zdziwiły opinie niektórych Sz. forumowiczów.
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2016, 22:36:05 czas Polski wysłana przez sgt_raffie »

Offline p.jakubowski

« Odpowiedź #16 dnia: 01 Marca 2016, 23:04:40 czas Polski »