23 Kwietnia 2026, 12:33:39 czas Polski

Autor Wątek: Mój 1-szy projekt  (Przeczytany 2407 razy)

Offline mkedzierski

Mój 1-szy projekt
« dnia: 28 Sierpnia 2018, 14:54:55 czas Polski »
Przede wszystkim Witam
Przymierzam się do zrobienia synkowi łóżka w zamyśle będzie to wymarzone łóżko z motywem Boba budowniczego w załączniku podsyłam to co do tej pory zaprojektowałem w sketchup'ie.
Łóżko(domek) z szufladą dwukomorową wysuwaną na rolkach z lewej obok łóżka stelaż pod pionową szafkę(żuraw z bajki boba) na książki zabawki itp, zaś z prawej strony łóżka będzie jeszcze nie zaprojektowany warsztat boba budowniczego.
Teraz pytanie do Was
Czy widzicie już jakieś błędy w projekcie?
Proszę o rady wszelkiego typu od farb jakich użyć po sposoby łączenia chciałbym aby były w miarę niewidoczne.
Stelaż łóżka kantówka 43x43mm szuflada deski lub mdf 15mm stelaż szafki kantówki 30x30mm
Aha zaznaczam, że jestem kompletnym amatorem jedyne prace jakie wykonywałem całkowicie sam to AŻ skręcanie mebli w całym mieszkaniu aczkolwiek wydaje mi się, że nie należę do osób, które mają dwie lewe ręce

Offline amciek

Odp: Mój 1-szy projekt
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Sierpnia 2018, 20:58:23 czas Polski »
Cześć,

Gdybym nie przeczytał wątku i popatrzył na rysunek to powiedziałbym fajna szklarenka ;).

Jak połączenia niewidoczne to albo kołek, domino, albo czopy. Ale jak jesteś amatorem to trzeba się przyłożyć żeby było ładnie lub mieć jakiś przyrząd.

Materac na czym będzie położony bo z rysunku nie widać, podobnie jak wymiarów.

Trzymam. Za Ciebie kciuki. Dawaj fotki z postępów prac, będę zaglądał.

Offline mkedzierski

« Odpowiedź #2 dnia: 28 Sierpnia 2018, 21:36:11 czas Polski »
No właśnie na czym materac? Planowałem to zrobić na takich deskach jak w łóżkach jest stelaż ale czy będzie ok? Projekt wstawiam już w zalazku bo cały czas nad nim pracuje i wszystkie porady i podpowiedzi od razu będę wdrazal do projektu żeby był on jak najlepszy i aby przy montażu uniknąć jakichś wpadek

Offline amigorg