29 Kwietnia 2026, 08:16:36 czas Polski

Autor Wątek: Łączenie mdf lakier z akrylem  (Przeczytany 1333 razy)

Offline Jarko

Łączenie mdf lakier z akrylem
« dnia: 28 Listopada 2016, 21:12:18 czas Polski »
Witam,

mam nadzieje, że nie zaśmiecam forum. Nie jestem stolarzem, ale mój wykonawca mebli nie potrafił mi odpowiedzieć na moje pytanie. Może tutaj znajdę odpowiedź.
Mam nad szafą blendę wykonaną z mdf lakier połysk. Niestety sufit podwieszany nie ma poziomu i nie łączy się dobrze od jednej strony z blendą (różnica 10mm).
Czy da się tę szparę czymś wypełnić. Myślałem o akrylu, ale czy nie będzie się kruszył i czy nie będzie wchodził w interakcję z lakierem? Chyba że jakieś inne pomysły, a może w ogóle tego lepiej nie ruszać?
Od drugiej strony szafy też ciekawy temat. Ścianka działowa była skracana i dopiero po montażu mebli okazało się, że jest widoczna dziura. Trzeba będzie doszpachlować i to samo pytanie. Czy można wykończyć akrylem.

Zdjęcia w załącznikach. Z góry dziękuję za pomoc :)

Offline SpecPiotr

Odp: Łączenie mdf lakier z akrylem
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Listopada 2016, 21:22:35 czas Polski »
Zakładając, że stolarz zrobił w poziomie to popełnił błąd przy pomiarach lub też założył, że sufit podwieszany powinien być poziomo. Tak czy inaczej ja już bym tego nie ruszał bo pogorszy to wygląd. Jedynie wyższa blenda i dopasowana do sufitu załatwiłaby sprawę.

Co do drugiego to na pewno trzeba czymś wypełnić. Akryl ze względu na konsystencje będzie się odznaczał na suficie. Ja bym to wolał zaszpachlować.
« Ostatnia zmiana: 28 Listopada 2016, 21:26:32 czas Polski wysłana przez SpecPiotr »
Samo sie nie zrobi ale mogłoby sie samo wnosić.

kozio

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Listopada 2016, 21:26:40 czas Polski »
Zajrzyj do regulaminu wpierw bo nie czytałeś ze zrozumieniem...
Jest tam taki punt by się przedstawić...

Offline SpecPiotr

« Odpowiedź #3 dnia: 28 Listopada 2016, 21:34:56 czas Polski »
Ożesz kurna. Coś uśpiło moją czujność. No nic.