23 Czerwca 2026, 07:43:25 czas Polski

Autor Wątek: Witajcie  (Przeczytany 2206 razy)

Offline MrBass

Witajcie
« dnia: 27 Lutego 2014, 16:48:12 czas Polski »
Witam wszystkich nazywam się Marcin.Na co dzień  zajmuję się naprawą sprzętu biurowego, drukarki itp. interesuję się też elektroniką i komputerami. Pasjonuję się muzyką zresztą gram już od kilkunasty lat na basie. Od czasu gdy zamówiłem swoją wymarzoną gitarę u lutnika ,który to zaczął mi opowiadać obszernie o różnych gatunków drewna i charakterystykach brzmieniowych zacząłem się interesować drewnem i jego wpływem na brzmienie .Dopiero od niedawna mam warunki do majsterkowania to też mogę pochwalić się pilarką tarczową stołową i ręczną ,wiertarką i szlifierką kątową,stołową i oscylacyjną.W miarę możliwości czasowych dłubię sobie i rozwijam swoje amatorskie umiejętności.Pozdrawiam wszystkich fanów drewna i aby do przodu rock on!

Offline krist138

Odp: Witajcie
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Lutego 2014, 17:11:30 czas Polski »
Witamy serdecznie na forum ,na pewno znajdziesz wiele ciekawych tematów i kolegę muzyka ,napisz  gdzie mieszkasz i co już wykonałeś

Offline krzyś48

« Odpowiedź #2 dnia: 27 Lutego 2014, 17:17:54 czas Polski »
Witam :) a mnie interesują te opowiadania lutnika o brzmieniu drewna ;) może założysz jakiś wątek na ten temat?

Offline JarekO

• Administrator
  • Hero Member
  • Ocena +26/-4
  • Centrum dowodzenia
  • View Gallery
    • Domidrewno.pl
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Lutego 2014, 17:34:23 czas Polski »
Witamy na DiD! No tematyka drewno na instrumenty może być ciekawa.

Znajomy handlowiec w składzie drewna mówił mi, że jak słyszy "lutnik" to od razu ciśnienie mu skacze :))) Potrafią 3 sztaple desek przełożyć i wybiorą 1m deskę :)))
----------------------------------------
Pozdrawiam
Jarek

Offline Armagedon

• Hero Member
  • Ocena +13/-2
  • Malym wiorkiem, malym wiorkiem
  • View Gallery
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lutego 2014, 18:38:37 czas Polski »
Witamy w naszym gronie ;)