29 Kwietnia 2026, 06:26:25 czas Polski

Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 1390 razy)

kwita

• Gość
Witam
« dnia: 26 Kwietnia 2014, 20:44:35 czas Polski »
Witam, mam na imię Krzysiek, 43 lata, mieszkam i pracuję we Wrocławiu, z wykształcenia jestem inżynierem elektronikiem. Na forum trafiłem przypadkowo, zainteresował mnie m.in. stół mobilny a że tutaj jest on fajnie opisany, to i oto jestem. Jestem samoukiem, taki sposób spędzania wolnego czasu i zarazem hobby. Zaczęło się od urządzania domu a trochę tych pokoi mam z racji, że mieszkam w domku, jest a raczej była piwnica, teraz prawie wszędzie jest drewno, płyty i narzędzia, czasem jak trzeba zrobić coś większego typu szafa to wyjeżdżam autkiem z garażu… Większość moich prac to płyta meblowa (kuchnie, szafy, meble pokojowe), jeśli chodzi o drewno raczej jakaś zabudowa tarasu, altana, meble ogrodowe, wówczas w ruch idą dłuta, hebel elektryczny. Z ambitniejszych „mebli” drewnianych to robiłem od podstaw całe schody dwubiegowe ze spocznikiem i balustradami. Najgorzej jest z wolnym czasem, ponieważ pasjonuje się także fotografią, ale zdjęcia nocne też są bardzo interesujące;-). Pozdrawiam wszystkich.

mily68

• Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Kwietnia 2014, 20:47:17 czas Polski »
Witam serdecznie!
 Jeśli możesz pochwal się realizacjami w galerii (mnie bardzo interesują schody :) ).

Offline amigorg

• Hero Member
  • Ocena +224/-6
  • Nie kupuj tego, co możesz zrobić sam.
  • View Gallery
    • Maszyny i projekty
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Kwietnia 2014, 22:04:47 czas Polski »
Witam. Masz interesujący zawód i interesujące hobby. Czekamy z niecierpliwością na zdjęcia Twoich realizacji w Galerii. Powodzenia :)

Offline Arek

« Odpowiedź #3 dnia: 27 Kwietnia 2014, 09:09:30 czas Polski »
Witam kolejnego pasjonata wyrobów drewnianych :D

Offline krzyś48

« Odpowiedź #4 dnia: 27 Kwietnia 2014, 09:35:02 czas Polski »
Witam również  :) ja także popatrzałbym na schody :)

kwita

• Gość