Witam,
Nie za bardzo wiem gdzie wrzucić taki wątek, w formie bloga opisu w jednym temacie o sobie, narzędziach oraz pracach.
Ogólnie ze stolarstwem zaczynam chociaż z drewnem hobbistycznie miałem cały czas doczynienia (obaj dziadki mieli stolarnie), sam nim nie jestem, mój obecny zawód jest związany z drewnem ale w formie papierowej, z wykształcenia jestem jeszcze z innej branży. Jest kilka tajemnic ale nie ma co od razu pokazywać wszystkich kart na stół.
To o mnie było by w tym momencie na tyle. Jednak co do maszyn to kompletowałem różnego rodzaju maszyny od dłuższego czasu. Większość maszyn mam Makita, jakoś najbardziej podchodzą mi jej narzędzia.
Z tego co posiadam jest lista poniżej w większości kupowałem używane.
- Makita 10,8V - wkrętarka
- Makita FD02 - 10,8V - wiertarka
- Makita 10,8V - wkrętarka udarowa
- Makita SH01 - 10,8V - piła tarczowa 85mm
- Makita 18V - wkrętarka udarowa
- Makita 18V - klucz 1/2 udarowy
- Makita 18V - wiertarko-wkrętarka
- Makita LS1013L - ukośnica
- Makita 4350FCT - wyrzynarka
- Makita HS7100 - piła tarczowa 190mm
- Makita TM3010C - multitool czy jak to się tam nazywa
- Makita 9565CVR - szlifierka kątowa 125mm
- Makita BO4553 - szlifierka oscylacyjna
- Makita LS1040 - ukośnica
- Makita KP810 - strug
- Makita 9404 - szlifierka taśmowa
- Makita 5103R - piła tarczowa 270mm
- Kity 635 - grubościówka 200mm
- Makita HR2470FT - wiertarka udarowa 24mm
- Makita HR3541F - wieratka udarowa 35mm
- oraz inne narzędzia.
Ogólnie jak sami widzicie nie jest źle i można zacząć już z tym coś robić, moje przyszłe zakupy miały być:
Makita DRT50 - mała frezaka, jak wiadomo zawsze się przyda miałem kupować na 230V ale zdecyduje się chyba na 18V
Makita DSP600 - nie mam dużej piły formatowej a najlepszą opcją pocięcia płyty będzie zagłębiarka, tak samo jak wyżej miałem kupować na 230V ale zdecyduje się na 18V.