11 Maja 2026, 17:10:33 czas Polski

Autor Wątek: Filmy lub porady o robieniu okien  (Przeczytany 2960 razy)

Offline krzyś48

Odp: Filmy lub porady o robieniu okien
« Odpowiedź #15 dnia: 05 Czerwca 2016, 10:42:21 czas Polski »
Okna  są różnego  typu ,o różnym stopniu trudności wykonania
Zgadze się,ja kiedyś poznałem pana(zmarło mu się) który w zasadzie tylko ręcznie wykonywał okna,i powiem były to dokładnie zrobione okna(szczelne).
Wtedy nie wiedziałem jak można tak dokładnie i za pomocą jakich sprzętów wykonać okno-dla mnie to był kosmos.A jeśli chodzi robienie okien to kolega Krzysiek8dz nie określił jakie okna go interesują,dlatego różne filmy i techniki.Ja na miejscu kolegi to rozebrałbym kilka ram i popatrzył jak są zbudowane(łączenia,profil,itp).
Mimo lekkiego falstartu temat godny uwagi.
Pozdrawiam ;)

Offline krzysiek8dz

« Odpowiedź #16 dnia: 05 Czerwca 2016, 11:45:44 czas Polski »
sorki krzyś48 za to co wcześniej napisałem. Nie jestem typowym stolarzem i jakoś nigdy nie zwracałem na to uwagi.

Interesują mnie okna takie jak montuje się obecnie w domach. Najpierw chciałbym zrobić okna w garażu i sprawdzić jak się będą sprawować, a za około rok, jeśli wszystko było by ok, to chciałbym zrobić okna u siebie w domu. Może wielu uzna to za zbyt skomplikowane, ale skoro stolarze robią okna z drewna i nic się z nimi nie dzieje, to człowiek który robi meble powinien sobie z tym poradzić. Nie jestem żadnym budowlańcem, ani nigdy nie miałem do czynienia z planami domu, a sam z tatą i braćmi cały dom wybudowaliśmy (oprócz dachu) i wiem, że mam to zrobione solidnie i bez żadnej ściemy.

Offline tomekz

• Moderator
  • Hero Member
  • Ocena +64/-7
  • View Gallery
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Czerwca 2016, 12:37:08 czas Polski »
Może wielu uzna to za zbyt skomplikowane, ale skoro stolarze robią okna z drewna i nic się z nimi nie dzieje, to człowiek który robi meble powinien sobie z tym poradzić.