10 Czerwca 2026, 21:41:29 czas Polski

Autor Wątek: Witam Forumowiczów DiD  (Przeczytany 1143 razy)

Offline Pajorek

Witam Forumowiczów DiD
« dnia: 23 Kwietnia 2015, 10:33:03 czas Polski »
Witam z Nowej Soli (lubuskie). Jestem Paweł, mam 29 lat, żonaty, dwoje dzieci (syn 2,5 roku i córeczka 4 m-ce). Z wykształcenia jestem pedagogiem i specjalistą ds. bhp. Zawodowo ….hmm od 6 lat czepiam się ludzi jako funkcjonariusz Straży Miejskiej ;) -  w razie potrzeby służę radą i w tej materii ;).
Wychowałem się w małej wioseczce (gdzie szans na praktyczne rozwinięcie zdolności manualnych było, co niemiara), jednak życie zmusiło mnie do przeprowadzki w „wielką płytę” jednak nie złożyłem pokornie swoich „gratów” na 3 m2 przestrzeni piwnicznej. Udało mi się wydzierżawić od spółdzielni całkiem spore i nieużywane pomieszczenie gospodarcze. Dzięki temu skutecznie umilam życie sąsiadom ;).
DiD obserwuję od ok. roku i z tego miejsca pragnę podziękować za liczne inspiracje.
Trudnię się niemal każdym rodzajem prac (wykończeniowe, glazurnictwo, hydraulika, elektryka). Mogę się pochwalić samodzielnie wyremontowanym od podstaw mieszkaniem (58 m2) . Jednak od pewnego czasu zaraziliście mnie pasją do prac w drewnie.
W swojej „stajni” posiadam elektronarzędzia: B&D, Ryobi, Macallister, Dedra, Bosch, no i perełkę Festool CXS :). Co się tyczy narzędzi ręcznych to jakoś podeszła mi firma NEO. Choć w ostatnim czasie rozwinąłem się o kilka drobiazgów z asortymenty Narex`a.

Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów i liczę na owocną współpracę.
Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna, powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanica profesjonaliści…

Offline amigorg

• Hero Member
  • Ocena +224/-6
  • Nie kupuj tego, co możesz zrobić sam.
  • View Gallery
    • Maszyny i projekty
Odp: Witam Forumowiczów DiD
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Kwietnia 2015, 11:15:33 czas Polski »
Witaj, szczegółowo się przedstawiłeś. Powodzenia :)

Sylwek

• Gość