05 Maja 2026, 03:15:57 czas Polski

Autor Wątek: Uszanowanie  (Przeczytany 1759 razy)

Offline leeching

Uszanowanie
« dnia: 15 Kwietnia 2016, 09:34:42 czas Polski »
Witam wszystkich  :)

Zgodnie z panującym tu zwyczajem parę słów o mnie. Zawodowo zajmuję się fotografią, dodatkowo od 3 lat budowlanką.

Miłość do pracy w drewnie i stali zaszczepili we mnie ojciec oraz dziadek. Od małego robiłem jako obserwator, pomagier, potem asystent, potem pozwolono mi trzymać narzędzia elektryczne, w końcu mogłem zespawać pierwszą balustradę, zbudować pierwszy klatka stół do warsztatu, minęło wiele lat i teraz sam zostałem ojcem (syn 😁 ) i muszę w końcu wykończyć resztę domu. A że robię to w czasie wolnym, którego zawsze za mało, to każda cenna uwaga od kogoś bardziej doświadczonego jest na wagę złota.

Trafiłem do Was, ponieważ szukałem informacji na temat renowacji schodów i przenośnych pił stołowych. Nie wiedziałem, że mamy takie fajne miejsce na swoim podwórku, jak to forum ☺ jednocześnie męczyło mnie oglądanie stron ze Stanów, ponieważ fakt, że albo u nas czegoś nie ma albo kosztuje majątek mnie frustruje. Tak samo niepotrzebnie od kilku lat oglądam programy jak Treehouse Masters, bo po każdym odcinku mam nowe pomysły i zapotrzebowania.

Także witam  :)

kozio

• Gość
Odp: Uszanowanie
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Kwietnia 2016, 09:38:55 czas Polski »
W miarę jedzenia apetyt rośnie...
Tak będzie i tu jak poczytasz forum.
Witam i pozdrawiam

Offline amikron

• Hero Member
  • Ocena +0/-0
  • Sol omnibus lucet
  • View Gallery
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Kwietnia 2016, 09:42:21 czas Polski »
Witaj. Powodzenia w pracach wykończeniowych (chyba nie mówiłeś serio, że chcesz swój dom "wykończyć' ;))

Offline amigorg

• Hero Member
  • Ocena +224/-6
  • Nie kupuj tego, co możesz zrobić sam.
  • View Gallery
    • Maszyny i projekty
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Kwietnia 2016, 09:43:15 czas Polski »