28 Kwietnia 2026, 08:23:11 czas Polski

Autor Wątek: Jaka szlifierka do mebli z palet oraz odnowy mebli drewnianych?  (Przeczytany 7323 razy)

Offline Bersi

Jaka szlifierka do mebli z palet oraz odnowy mebli drewnianych?
« dnia: 20 Kwietnia 2017, 13:42:45 czas Polski »
Czołem Szanowni Eksperci,

Mam w mieszkaniu kilka prac do zrobienia, które wymagają szlifowania. Przede wszystkim chciałbym zrobić sobie meble z palet na balkon (ok 10 palet). Do tego chcę zmatowić drzwi wewnętrzne przed ich ponownym malowaniem (prawdopodobnie paździerz z białą warstwą na nim - nie znam się niestety), a także odnowić stare meble z drewna sosnowego. Zakres wydaje mi się dość szeroki, natomiast sam jestem amatorem. Odnawiałem wcześniej tylko sosnowe biurka najtańszą szlifierką oscylacyjną, jaką znalazłem w markecie.

Osobiście skłaniam się do szlifierek oscylacyjnych. Wpadła mi w oko polecana tu szeroko Metabo SXE 3125, gdyż ma to, czego szukam (moc, regulacja obrotów, budżetowość), a do tego spodobał mi się w swej prostocie pojemnik na pył i możliwość dołączenia odkurzacza. Myślałem też o tej Graphite 59G347, lecz wydaje mi się, że warto dołożyć troszkę do lepszego sprzętu.

Jakie są Wasze opinie? Czy do wyżej wymienionych prac taka szlifierka się nada?

bobbobson

• Gość
Odp: Jaka szlifierka do mebli z palet oraz odnowy mebli drewnianych?
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Kwietnia 2017, 14:01:24 czas Polski »
Niestety musisz odwiedzić dział "przedstaw się", żeby cokolwiek się rozjaśniło. Ja też biłem, gryzłem i kopałem się z tą myślą, ale w końcu 1-wszy post wylądował tam ;)

Offline Bersi

« Odpowiedź #2 dnia: 20 Kwietnia 2017, 14:12:20 czas Polski »
Jak niekulturalnie z mojej strony. Błąd naprawiony, dziękuję za zwrócenie uwagi!

bobbobson

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Kwietnia 2017, 14:28:16 czas Polski »
http://forum.domidrewno.pl/szlifierki/jaka-szlifierka-mimosrodowa-dla-amatora-%27stolarza%27-do-250-pln-metabo-czy-skil/