Witam Wszystkich
Mam imię Kacper, jestem amatorem samoukiem. Moja przygoda z drewnem zaczęła się od Majsterkowania. Pierwszy zestaw do majsterkowania kupiła mi Żona

kombinerki, młotek, śrubokręt (zestaw by Ikea) powoli dokupywałem coraz to nowsze, większe skrzyneczki, jakiś młoteczek, jakąś piłę, w końcu dostałem również o Żony pierwszą wkrętarkę. Potem kolejną i tak po roku miałem mały warsztacik.
Z racji tego, że Żona w owych czasach a było to 4 lata temu studiowała Architekturę Krajobrazu znajoma siostry poprosiła o pomoc w zagospodarowaniu małego ogródka. Częścią projektu był malutki podest z drewna. To był pierwszy kontakt z DREWNEM. Deska, piła, pędzel, drewnochron,wkręty i powstał podest

o miłości mowy nie było. Po pewnym czasie ta sam koleżanka poprosiła o zrobienie skrzyni. Żona zaprojektowała, dała rysunek i zapytała się czy dam sobie radę. Pomysłem sobie "no ba, co w tym trudnego skręcić parę desek i pomalować". To był błąd

po mimo całkiem niezłego warsztatu do którego miałem dostęp (teść był mechanikiem, majsterkowiczem itp) ogólnie wszystkie narzędzia były. Nie było tylko wiedzy

Walczyłem, walczyłem i jeszcze raz walczyłem. W końcu się udało. Byłem szczęśliwy i dymny. Choć dziś pewnie bym to zrobił o wiele lepiej, wtedy uważałem że jestem mega stolarzem

Poczułem, że coś między mną a tą sosenką zaiskrzyło. To było początek.
Dziś z Żoną prowadzimy firmę projektowo - wykonawczą. Głównie zajmujemy się ogrodami. Od zeszłego roku mocno zainteresowałem się drewnem. Tarasy, zabudowy, skrzynie itp. Jak już pisałem wcześniej jestem samoukiem, w znacznym stopniu uczę się na błędach swoich, innych. Za bardzo nie mam się z kim dzielić swoimi problemami, pomysłami, spostrzeżeniami DLATEGO JESTEM
PS: Śmieszne, historia opowiadająca w jaki sposób dowiedziałem się o DOM i Drewno. Jakiś czas temu może rok, nie pamiętam dokładnie. Miałem jakiś problem związany z drewnem. Zacząłem szukać na youtubie. Trafiłem na filmik jak p. Jarka. był to filmik o CNC