18 Kwietnia 2026, 10:13:28 czas Polski

Autor Wątek: rolki do strugarki  (Przeczytany 5338 razy)

Offline marek20

rolki do strugarki
« dnia: 27 Stycznia 2016, 16:44:37 czas Polski »
Witam. Zastanawiam się nad wyborem rolek prowadzących a mianowicie na przykład takich tylko tańszych.
http://www.dodrewnaimetalu.pl/stojak-rolkowy-pr.html
Pomożecie? z góry dziękuję za odpowiedź :)

akwa-stolarz

• Gość
Odp: rolki do strugarki
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Stycznia 2016, 17:22:54 czas Polski »
Jeśli miałbym dać za sztukę 80 zł lub więcej, to wolałbym zrobić samemu.

wysłane przy użyciu tapatalk

Offline Przemcio

« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 18:52:13 czas Polski wysłana przez Przemcio »

Offline Jureq

« Odpowiedź #3 dnia: 27 Stycznia 2016, 19:10:19 czas Polski »
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem ...  ale łatwo się uczę i kiedyś coś ładnego z drewna zmajstruję

Offline Przemcio

« Odpowiedź #4 dnia: 27 Stycznia 2016, 20:42:31 czas Polski »
A można po stolarsku zrobić z drewna :)

Nawet jak ktoś nie ma tokarki to rolke można użyć z walka do ciasta. :) Reszta to juz chwila moment i jest nie chiński i niepowtarzalny :)

Offline tomekz

• Moderator
  • Hero Member
  • Ocena +64/-7
  • View Gallery
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Stycznia 2016, 20:47:30 czas Polski »
rolke można użyć z walka do ciasta.

Rolka nie jest praktyczna , lepsza jest powierzchnia ślizgu wypukła .

Offline Przemcio

« Odpowiedź #6 dnia: 27 Stycznia 2016, 21:51:01 czas Polski »
A dlaczemu??

Widziałem pare wlasnie na zasadzie ślizgu ale rolka wydawała mi  sensowniejsza.

Możesz wytłumaczyć ??

Offline marek20

« Odpowiedź #7 dnia: 27 Stycznia 2016, 21:53:28 czas Polski »

Offline tomekz

• Moderator
  • Hero Member
  • Ocena +64/-7
  • View Gallery
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Stycznia 2016, 22:05:15 czas Polski »
Proste