09 Maja 2026, 09:33:53 czas Polski

Autor Wątek: Pilarka stołowa Macallister  (Przeczytany 13005 razy)

Offline LittleHiob

Pilarka stołowa Macallister
« dnia: 06 Listopada 2016, 23:24:48 czas Polski »
Myślicie, że na początek taka maszyna dała by radę : https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/warsztat-i-organizacja/narzedzia-stolowe/pilarki/stolowe/pilarka-stolowa-do-drewna-macallister-jednofazowa-2500-w.html Jestem bardzo początkujący więc nie chcę na razie mocno inwestować. Pomyślałem, że  pilarka stołowa jest najbardziej uniwersalna i zostało by mi jeszcze na frezarkę i parę gadżetów.
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2016, 23:27:53 czas Polski wysłana przez LittleHiob »

przemek77

• Gość
Odp: Pilarka stołowa Macallister
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Listopada 2016, 23:36:03 czas Polski »
Gdzieś na forum ten model był opisywany. Bardzo dobrze sprawdza się przy cięciu drewna opałowego  ;)

Offline LittleHiob

« Odpowiedź #2 dnia: 07 Listopada 2016, 00:07:20 czas Polski »
Był spory wątek ale nie o tej.

przemek77

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Listopada 2016, 00:29:09 czas Polski »
Może nie o tej nazwie , to wszystko jest na jedno kopyto , z tej samej fabryki ,tylko nazwa inna . Przypatrz się zdjęciom i poszukaj różnic . Znajdziesz ze  trzy , w tym dwie to różnica w kolorze  ;)

Offline LittleHiob

« Odpowiedź #4 dnia: 07 Listopada 2016, 00:39:01 czas Polski »
szukam czegoś prostego, bez bajerów, wymagam kawałka równego blatu, piły o zmiennej wysokości, i tnącej na 45 st. i żeby tarcza nie latała, resztę sobie dorobię.

Offline seba.kl

« Odpowiedź #5 dnia: 07 Listopada 2016, 00:54:48 czas Polski »
Dołóż parę stówek i kup ryobi

Offline SpecPiotr

« Odpowiedź #6 dnia: 07 Listopada 2016, 06:46:20 czas Polski »
Dokładnie. Jeśli nie chcesz się szybko zniechęcić to kup coś z aluminiowym blatem z rowkami. Masz wtedy możliwość usprawniania maszyny.