Marzec 18, 2019, 22:43:27 pm

Autor Wątek: Szpary przy klejeniu  (Przeczytany 310 razy)

Offline tomek.wrz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
Szpary przy klejeniu
« dnia: Styczeń 04, 2019, 01:34:24 am »
Cześć Panowie.
Mam pewien problem z klejeniem.
Otóż nie wszystkie elementy schodzą się tak jakbym chciał. To znaczy w niektórych miejscach pozostają duże szpary między deskami. Nawet po przepuszczeniu krawędzi przez wyrówniarke nie było idealnie. Zastanawiam się gdzie tkwi problem. Czy temperatura w garażu (gdzie pracuje) może mieć duży wpływ? Czy raczej chodzi o kiepskie narzędzia i słabe spasowanie elementów? Od czego zacząć?

Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka


Offline zarekl

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 146
    • Zobacz profil
Odp: Szpary przy klejeniu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2019, 06:14:57 am »
Jeśli są szpary to znaczy, że deski nie są proste. Jak masz jakąś łatę pomiarową aluminiową, to możesz to sprawdzić (zazwyczaj sprawdza się tak jak to zrobiłeś, obrabia się dwie deski i składa ze sobą, żeby sprawdzić czy są szpary).
Sprawdź ustawienie noży, stołów i techniki strugania.

Z opisu wynika, że chcesz zrobić klejonkę...?
Jakie wymiary mają deski?