Grudzień 14, 2019, 01:50:54 am

Autor Wątek: Wiertła do otworów przelotowych  (Przeczytany 1254 razy)

Offline jasiek1974

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Wiertła do otworów przelotowych
« dnia: Lipiec 07, 2019, 10:57:36 am »
Witam,
Szukam wierteł do otworów przelotowych, które na wyjściu nie strzępią krawędzi. Zakres 6,8,10mm. Ktoś doradzi jakie do tego będą najlepsze wiertła.
PS. Podkładanie klocka nie wchodzi w grę.
Pozdrawiam.

Offline zarekl

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 197
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów przelotowych
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2019, 09:30:27 am »
Może z tych coś wybierzesz:
https://allegro.pl/listing?string=wiert%C5%82o%20przelotowe&bmatch=baseline-var-n-dict4-eyesa-bp-hou-1-4-0619

Nie napisałeś jakie długie ma być wiertło.

Klo

  • Gość
Odp: Wiertła do otworów przelotowych
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2019, 19:31:26 pm »
Nie spotkałem się z tym, aby wiertło po przejściu nie wyrywało materiału.
Może za krótko żyję? ;)
Jeżeli podkładanie czegokolwiek nie wchodzi w grę, to jedynym wyjściem jest wiercenie o obu stron.
Kiedy kieł prowadzący pokaże się z drugiej strony, to należy wiercić w ten punkt.
Ale to zabawa.


A tak z ciekawości, to dlaczego odpada podkładanie innego materiału?

Offline jasiek1974

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów przelotowych
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 16, 2019, 23:06:57 pm »
Hej,
Dzięki za odpowiedzi. Podkładanie odpada gdyż mam do wywiercenia kilkaset otworów i nie będę miał takiej cierpliwości.
Pozdrawiam

Offline zamator

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów przelotowych
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 17, 2019, 17:37:30 pm »
podłożyć coś większego?
gdzie te otwory?

Offline zarekl

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 197
    • Zobacz profil
Odp: Wiertła do otworów przelotowych
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 17, 2019, 22:42:48 pm »
Przy tej ilości otwirów może być warto kupić wiertło z ostrzem HM. Kupilem kiedyś takie i bez problemu kilkaset otworów w płycie laminowanej wywierciłem i wiertło nadal osrre.