10 Maja 2026, 09:20:45 czas Polski

Autor Wątek: Okulary VR - jakie będą dobre.  (Przeczytany 3902 razy)

Offline SpecPiotr

Okulary VR - jakie będą dobre.
« dnia: 19 Listopada 2017, 14:03:10 czas Polski »
Pytanie nie na temat ale na pewno znajdę tu odpowiedź ;)
Nasz kolega @Krzysiek_elk zwizualizował mi ostatnio projekt kuchni. Bardzo spodobała mi się opcja rozszerzonej rzeczywistości i chciałbym to wprowadzić do swojej oferty. I tu pytanie. Jakie okulary będą dobre ? Na co zwracać uwagę ? Mam w domu jedne ale z tych najtańszych i jakość nie powala. Wiadomo, że nie chce zaraz wydawać grubych setek ale żeby obraz był przyjemny dla oka. Mają to być okulary tylko i wyłącznie do projektów a nie żadnych gier i innych hub’ów ;) więc cena jest ważna.
Nie znam się kompletnie na tym więc liczę na Waszą pomoc

Samo sie nie zrobi ale mogłoby sie samo wnosić.

m_kola

• Gość
Odp: Okulary VR - jakie będą dobre.
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Listopada 2017, 14:17:01 czas Polski »

Offline SpecPiotr

Okulary VR - jakie będą dobre.
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Listopada 2017, 14:36:10 czas Polski »
Stanowczo za tanie.
Pytam poważnie. Czy w cenie powiedzmy 300 zl dostanę coś co pozwoli komfortowo obejrzejeć projekt ?

Ps. Chcąc uniknąć dogryzek informuję, że kompletnie się na tym nie znam. Nie wiem co wpływa na cenę. Nie wiem czym się różnią. Nie wiem na co patrzeć by znaleźć kompromis. I nie mam czasu wnikać na tematycznych forach w temat. I przyznam szczerze: czekam na gotowca ;)
« Ostatnia zmiana: 19 Listopada 2017, 14:40:29 czas Polski wysłana przez SpecPiotr »

Offline L4

« Odpowiedź #3 dnia: 19 Listopada 2017, 15:26:44 czas Polski »
Pytam poważnie. Czy w cenie powiedzmy 300 zl dostanę coś co pozwoli komfortowo obejrzejeć projekt ?

Nie.

Za 300 dostaniesz w zasadzie etui na telefon które zakładasz na głowę, więc potrzebujesz jeszcze x kasy na ten telefon wydać.

Offline marek20

« Odpowiedź #4 dnia: 19 Listopada 2017, 15:27:43 czas Polski »
Zależy.