15 Maja 2026, 13:24:23 czas Polski

Autor Wątek: Piła Ryoba.  (Przeczytany 4035 razy)

Offline Morświn

Piła Ryoba.
« dnia: 01 Sierpnia 2013, 10:40:52 czas Polski »
Zakupiłem ostatnio parę rzeczy między innymi komplet pił japońskich, i dzisiaj właśnie rozpakowałem paczkę. Wszystko w porządku tylko zastanowiło mnie to że w pile Ryoba mocowanie brzeszczotu jest krzywe. W pozostałych piłach nie zauważyłem aby tak było. Moje pytanie to czy tak powinno być i czy mam to zareklamować?
Nie znam się dlatego pytam was o radę.
Pozdrawiam M.

[załącznik usunięty przez administratora]

Offline Przemek

Odp: Piła Ryoba.
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Sierpnia 2013, 12:33:32 czas Polski »
Ktoś nadepnął i sprzedał, jak może być krzywe jak pracujesz ciągnąc to jak masz trzymać niby ten uchwyt pod kątem do materiału? To bez sensu by było, reklamuj może przyjmą reklamację, a jak napiszą, że sam skrzywiłeś to może da się wyprostować?
Pozdrowienia
Przemek

Offline Morświn

« Odpowiedź #2 dnia: 01 Sierpnia 2013, 13:20:24 czas Polski »
No tak głupio napisałem wiem że nie powinno być krzywe. Chodziło o to czy może to jakoś naprostować ale napisałem źle :D. Bardziej chodzi o fakt przyjęcia reklamacji czy do się nadaje. Ale faktycznie będę musiał wieczorem do nich napisać. A co do prostowania to na razie wolę nie próbować bo jak coś strzeli albo się poluzuje to lipa.

Offline Szczepan

• Hero Member
  • Ocena +44/-0
  • ARS LONGA VITA BREVIS
  • View Gallery
    • Snycerstwo
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Sierpnia 2013, 20:16:21 czas Polski »