15 Lipca 2026, 00:16:32 czas Polski

Autor Wątek: No to jak wszyscy w tym dziale... WITAM! :)  (Przeczytany 2909 razy)

Offline fikusny

No to jak wszyscy w tym dziale... WITAM! :)
« dnia: 29 Września 2015, 11:37:50 czas Polski »
Na imię mam Tomek i witam wszystkich na tym forum :)

Gdzieś od pół roku zgłębiam tajniki sztuki stolarskiej na tym forum... lecz na razie w teorii ;) Brak miejsca nie pozwalał mi na próby praktyczne lecz w końcu zmotywował do zrobienia porządku w blokowej piwnicy z przeznaczeniem na warsztat w wersji super mini (piwnica ma 1,7x2m). Do tego nie może tam być gniazdka, więc zacznę manualnie + ew. zabawki na baterie.

Ogólnie to jestem ze Zduńskiej Woli (taka mieścina w pobliżu Łodzi) a na co dzień pracuję w korpo i poszukuję jakiejś odskoczni. Na razie jestem dość zielony w stolarstwie, kilka projektów para-stolarskich w życiu zrobiłem (jakieś regały, półki itp.), dzisiaj jadę po drewno na regał do piwnicy żeby "graty" pozostałe po sprzątaniu gdzieś trzymać.

Szykuje mi się też pewnie jakiś projekt z zakresu stolarstwa płytowego, choć pewnie bardziej skręcania gotowych półproduktów, dlatego pytań będę miał pewnie sporo i odgrzeję kilka ostygłych tematów... no ale mam nadzieję że będziecie skorzy do pomocy :)

Offline noprofi_semi

• Sr. Member
  • Ocena +0/-0
  • Gwóźdź wystaje, chwytaj za młotek.
  • View Gallery
Odp: No to jak wszyscy w tym dziale... WITAM! :)
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Września 2015, 12:22:29 czas Polski »
Forum witam i powodzenia. ;)

Offline visMajor

• Sr. Member
  • Ocena +0/-0
  • Zamień komputer na stolarnię
  • View Gallery
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Września 2015, 12:23:29 czas Polski »
Witamy i powodzenia przy nowych realizacjach. Też pracuje w korpo i doskonale Cię rozumiem, w stolarstwie znajdziesz wszystko to czego Ci tam brakuje :) A problem w piwnicy z gniazdkiem to żaden problem, wystarczy kupić za 5zł przejściówkę z E27 na gniazdko  8)

kozio

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Września 2015, 12:30:07 czas Polski »