29 Kwietnia 2026, 11:05:56 czas Polski

Autor Wątek: Szuflada "pionowa"  (Przeczytany 5275 razy)

Offline kieva

Szuflada "pionowa"
« dnia: 20 Kwietnia 2016, 18:23:39 czas Polski »
Mam w małej łazience kawałek wolnego miejsca i chcę je zagospodarować na szafo-szufladę na kosmetyki i kosz na pranie. Jako że jestem amatorem w produkcji mebli mam kilka pytań. Ta szuflada byłaby ograniczona z dwóch stron ścianą (tył i prawy bok).
Pytanie:
1. Czy robić ściankę boczną i tylną do tej szafy skoro ściana by spełniała tę funkcję?
2. Wysokość tej szuflady to 220 cm, szerokość 33 cm. Chciałbym podzielić to na 2 części: dolna część na wysuwany kosz na bieliznę a górna wysuwana szuflada z kilkoma przegródkami. Jakie prowadnice zastosować? Dolna część to takie typowe niskie cargo a do górnej części jkaie prowadnice zastosować? Podobnie jak w cargo czy system przesuwny na ścianie może? Proszę o sugestie.

Dodaję zdjęcie poglądowe jak ma mniej więcej wyglądać ta górna część.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2016, 18:25:35 czas Polski wysłana przez kieva »

Offline SpecPiotr

Odp: Szuflada "pionowa"
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Kwietnia 2016, 19:38:25 czas Polski »
Jedno co na wstepie Ci moge powiedziec to to bys zrobil pelna szafke. Tzn z bokami i plecami. Chyba, ze lubisz sie denerwowac tobrob do sciany ;)
Na dalsza czesc nie mam sily by nawet na takie proste pytanie odpowiedziec. Zacmienie umyslowe. Jak do domu dojade to moze przejdzie.
Samo sie nie zrobi ale mogłoby sie samo wnosić.

Offline kieva

« Odpowiedź #2 dnia: 20 Kwietnia 2016, 20:54:47 czas Polski »
Dziękuję, w tym drugim pytaniu chodzi mi o to czy prowadnica ma być umieszczona na ścianie i ten blat z półeczkami ma się posuwać po ścianie właśnie, czy prowadnica z dołu i z góry? :) i ewentualnie za jakim typem prowadnic się rozglądać.

Offline SpecPiotr

« Odpowiedź #3 dnia: 20 Kwietnia 2016, 21:14:21 czas Polski »
Zalezy jaki system wybierzesz. A tego na rynku mnogo. Pytanie tez jakie fundusze.

sgt_raffie

• Gość